Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tag mismatch


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yas

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2012 10:08

http://wklej.to/JgClz


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

zabijanie.sma(94 -- 96) : warning 213: tag mismatch
Header size:			952 bytes
Code size:			 4524 bytes
Data size:			 4428 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   26288 bytes

1 Warning.
Done.

new id
id = Data[0]
// if there are results found
iExp[id] = SQL_ReadResult(Query, 1)

return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 17.08.2012 10:27

Skoro iExp[id] to zmienna typu float, to SQL_ReadResult też musi mieć typ float ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2012 11:18

czyli zamień:
iExp[id] = SQL_ReadResult(Query, 1)

na:
iExp[id] = float(SQL_ReadResult(Query, 1))

  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 17.08.2012 11:34

Co to w ogóle ma być? Robisz uchwyt bazy, łączysz się z nią, wykonujesz puste zapytanie, nie widzę kodu tworzącego tabelę w bazie:

public MySql_Init()
{
// we tell the API that this is the information we want to connect to,
// just not yet. basically it's like storing it in global variables
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)

// ok, we're ready to connect
new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
if(SqlConnection == Empty_Handle)
// stop the plugin with an error message
set_fail_state(g_Error)

new Handle:Queries
// we must now prepare some random queries

if(!SQL_Execute(Queries))
{
// if there were any problems
SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
set_fail_state(g_Error)

}

// close the handle
SQL_FreeHandle(Queries)

// you free everything with SQL_FreeHandle
SQL_FreeHandle(SqlConnection)
}

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2012 21:45

Chodziło mi to, by właśnie jak nie ma to, żeby nie tworzyło, tylko nic nie robiło. Od tworzenia jest inny plugin, który kickuje jak nie ma w bazie. Co na to poradzisz? Jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 18.08.2012 07:06

Skoro od tworzenia tabel jest inny plugin to po co w 2 pluginach przechowywać uchwyt skoro można wysłać go natyvem/callfunc
public get_sql_tuple()
return _:Nazwa_Uchwytu
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.08.2012 07:26

Pokaż jak ty byś to zrobił. Proszę
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych