Proszę o kalsy do nowego coda
1.Żołnierz-Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza
2.Wojenny-Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza
3.Szpieg-Masz P90-Posiada ubranie wroga-100 hp bazowe,100%biegu,10 pancerza
4.Kamikadze-Masz Uzi,Deagle i 1 Mine-130hp bazowe,100% biegu,90 pancerza
5.Genarał Dywizji:Posiadasz M5P,He i Smoke-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza
Premium
1.Terminator-Posiadasz M4A1,Glocka,He i Flash-Masz 2 skoki i 1 rakietke-130hp bazowe,110%biegu,100 pancerza pod flage t
Daje ++++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 replies to this topic
#1
Posted 16.08.2012 18:26
#2
Posted 16.08.2012 19:09
Wojenny:
Żołnierz:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Wojenny"; new const opis[] = "Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza"; new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_flashbang"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Żołnierz:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Zolnierz"; new const opis[] = "Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_flashbang"); }
[img]http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbm=isch&tbnid=D-f7hmVWZ5L3pM:&imgrefurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/dzieci/bajki.php&docid=HKEaqklgM8J9qM&imgurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/img/dzieci/bajki/krol_lew_hakuna_matata_2004.jpg&w=500&h=714&ei=d40nUPSVLcbPsgabpICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1169&vpy=4&dur=16&hovh=268&hovw=188&tx=96&ty=83&sig=104391586970242195345&page=2&tbnh=133&tbnw=93&start=50&ndsp=60&ved=1t:429,r:6,s:50,i:262&biw=1920&bih=906[/img]
#3
Posted 16.08.2012 20:02
masz kamikadze i generała
kamikadze.sma 484bytes 83 downloads
kamikadze.amxx
general.sma 643bytes 72 downloads
general.amxx
Jeszcze Terminator ale nie wiem czy to dobra flaga
terminator.sma 4.42KB 48 downloads
terminator.amxx
PS : kazdej klasie musisz zmienic nazwe na codclass_kamikadze np jak bys niewiedział
kamikadze.sma 484bytes 83 downloads
kamikadze.amxx
general.sma 643bytes 72 downloads
general.amxx
Jeszcze Terminator ale nie wiem czy to dobra flaga
terminator.sma 4.42KB 48 downloads
terminator.amxx
PS : kazdej klasie musisz zmienic nazwe na codclass_kamikadze np jak bys niewiedział
Edited by hahalol1, 16.08.2012 20:06.
#4
Posted 16.08.2012 20:16
[img]http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbm=isch&tbnid=D-f7hmVWZ5L3pM:&imgrefurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/dzieci/bajki.php&docid=HKEaqklgM8J9qM&imgurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/img/dzieci/bajki/krol_lew_hakuna_matata_2004.jpg&w=500&h=714&ei=d40nUPSVLcbPsgabpICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1169&vpy=4&dur=16&hovh=268&hovw=188&tx=96&ty=83&sig=104391586970242195345&page=2&tbnh=133&tbnw=93&start=50&ndsp=60&ved=1t:429,r:6,s:50,i:262&biw=1920&bih=906[/img]
#5
Posted 16.08.2012 20:24
wole wojennego i zolnierza w pliku
#6
Posted 16.08.2012 20:29
Wojenny w pliku:wole wojennego i zolnierza w pliku
codclass_wojenny.sma 3.6KB 46 downloads
codclass_wojenny.amxx
Żołnierz w pliku:
codclass_zolnierz.sma 795bytes 43 downloads
codclass_zolnierz.amxx
[img]http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbm=isch&tbnid=D-f7hmVWZ5L3pM:&imgrefurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/dzieci/bajki.php&docid=HKEaqklgM8J9qM&imgurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/img/dzieci/bajki/krol_lew_hakuna_matata_2004.jpg&w=500&h=714&ei=d40nUPSVLcbPsgabpICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1169&vpy=4&dur=16&hovh=268&hovw=188&tx=96&ty=83&sig=104391586970242195345&page=2&tbnh=133&tbnw=93&start=50&ndsp=60&ved=1t:429,r:6,s:50,i:262&biw=1920&bih=906[/img]
Also tagged with one or more of these keywords: cod nowy, klasy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciStarted by Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users