Proszę o kalsy do nowego coda
1.Żołnierz-Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza
2.Wojenny-Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza
3.Szpieg-Masz P90-Posiada ubranie wroga-100 hp bazowe,100%biegu,10 pancerza
4.Kamikadze-Masz Uzi,Deagle i 1 Mine-130hp bazowe,100% biegu,90 pancerza
5.Genarał Dywizji:Posiadasz M5P,He i Smoke-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza
Premium
1.Terminator-Posiadasz M4A1,Glocka,He i Flash-Masz 2 skoki i 1 rakietke-130hp bazowe,110%biegu,100 pancerza pod flage t
Daje ++++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.08.2012 18:26
#2
Napisano 16.08.2012 19:09
Wojenny:
Żołnierz:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Wojenny"; new const opis[] = "Posiada Uzi,Flesha i 1 rakiete-140 hp bazowe,120% biegu,100 pancerza"; new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_flashbang"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Żołnierz:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Zolnierz"; new const opis[] = "Ma Famasa i Flesha-120 hp bazowe,100% biegu,100 pancerza"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_flashbang"); }
[img]http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbm=isch&tbnid=D-f7hmVWZ5L3pM:&imgrefurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/dzieci/bajki.php&docid=HKEaqklgM8J9qM&imgurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/img/dzieci/bajki/krol_lew_hakuna_matata_2004.jpg&w=500&h=714&ei=d40nUPSVLcbPsgabpICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1169&vpy=4&dur=16&hovh=268&hovw=188&tx=96&ty=83&sig=104391586970242195345&page=2&tbnh=133&tbnw=93&start=50&ndsp=60&ved=1t:429,r:6,s:50,i:262&biw=1920&bih=906[/img]
#3
Napisano 16.08.2012 20:02
masz kamikadze i generała
kamikadze.sma 484 bajtów 83 Ilość pobrań
kamikadze.amxx
general.sma 643 bajtów 71 Ilość pobrań
general.amxx
Jeszcze Terminator ale nie wiem czy to dobra flaga
terminator.sma 4,42 KB 48 Ilość pobrań
terminator.amxx
PS : kazdej klasie musisz zmienic nazwe na codclass_kamikadze np jak bys niewiedział
kamikadze.sma 484 bajtów 83 Ilość pobrań
kamikadze.amxx
general.sma 643 bajtów 71 Ilość pobrań
general.amxx
Jeszcze Terminator ale nie wiem czy to dobra flaga
terminator.sma 4,42 KB 48 Ilość pobrań
terminator.amxx
PS : kazdej klasie musisz zmienic nazwe na codclass_kamikadze np jak bys niewiedział
Użytkownik hahalol1 edytował ten post 16.08.2012 20:06
#4
Napisano 16.08.2012 20:16
[img]http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbm=isch&tbnid=D-f7hmVWZ5L3pM:&imgrefurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/dzieci/bajki.php&docid=HKEaqklgM8J9qM&imgurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/img/dzieci/bajki/krol_lew_hakuna_matata_2004.jpg&w=500&h=714&ei=d40nUPSVLcbPsgabpICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1169&vpy=4&dur=16&hovh=268&hovw=188&tx=96&ty=83&sig=104391586970242195345&page=2&tbnh=133&tbnw=93&start=50&ndsp=60&ved=1t:429,r:6,s:50,i:262&biw=1920&bih=906[/img]
#5
Napisano 16.08.2012 20:24
wole wojennego i zolnierza w pliku
#6
Napisano 16.08.2012 20:29
Wojenny w pliku:wole wojennego i zolnierza w pliku
codclass_wojenny.sma 3,6 KB 46 Ilość pobrań
codclass_wojenny.amxx
Żołnierz w pliku:
codclass_zolnierz.sma 795 bajtów 42 Ilość pobrań
codclass_zolnierz.amxx
[img]http://www.google.pl/imgres?num=10&hl=pl&tbm=isch&tbnid=D-f7hmVWZ5L3pM:&imgrefurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/dzieci/bajki.php&docid=HKEaqklgM8J9qM&imgurl=http://www.slupsk.edu.pl/clipperr/img/dzieci/bajki/krol_lew_hakuna_matata_2004.jpg&w=500&h=714&ei=d40nUPSVLcbPsgabpICwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1169&vpy=4&dur=16&hovh=268&hovw=188&tx=96&ty=83&sig=104391586970242195345&page=2&tbnh=133&tbnw=93&start=50&ndsp=60&ved=1t:429,r:6,s:50,i:262&biw=1920&bih=906[/img]
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, klasy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych