Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Hitsounds for Buildings 1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.08.2012 17:54

Simple enough: hit a sentry/dispenser/teleporter to trigger the same hitsound and damage text that normally triggers when you hit an enemy. Of course, they'll only see/hear it if they have damage text (hud_combattext 1) and/or hitsounds (tf_dingalingaling 1) enabled.Won't trigger when attacking a sapper or sapping a building. Besides that, if you see that a specific weapon is not triggering this plugin or is displaying an incorrect damage amount, let me know.Requires SDKHooks. Attached Files Dołączona grafika buildinghits.smx (3.2 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (buildinghits.sp - 1.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych