Simple enough: hit a sentry/dispenser/teleporter to trigger the same hitsound and damage text that normally triggers when you hit an enemy. Of course, they'll only see/hear it if they have damage text (hud_combattext 1) and/or hitsounds (tf_dingalingaling 1) enabled.Won't trigger when attacking a sapper or sapping a building. Besides that, if you see that a specific weapon is not triggering this plugin or is displaying an incorrect damage amount, let me know.Requires SDKHooks. Attached Files buildinghits.smx (3.2 KB) Get Plugin or Get Source (buildinghits.sp - 1.6 KB)
Wyświetl pełny artykuł
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[TF2] Hitsounds for Buildings 1.0
Temat rozp. Adminek AMXX.PL, 13.08.2012 17:54
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych