Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu vip.

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ultrax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:47
  • Lokalizacja:ZG
Offline

Napisano 15.08.2012 13:02

Witam prosiłbym o przerobienie pluginu vip, tak abym mógł dodać osobny model dla tt i ct.


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>

#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_B

#define SCOREATTRIB_DEAD                (1 << 0) 
#define SCOREATTRIB_VIP                 (1 << 2)
#define MODEL_VIPA
#define MONEY_F 115
#define fm_get_user_money(%1) get_pdata_int(%1, MONEY_F)

new nick_gracza[32]
new g_MsgScoreAttrib = 0;
new cvar_exp, cvar_money, cvar_hp, cvar_bazowa_kasa, cvar_model, cvar_bronie, cvar_granaty, cvar_hsxp, cvar_hshp, cvar_hsmoney, cvar_info_vip;
new cvar_bonus_stamina, cvar_bonus_intelligence, cvar_bonus_trim, cvar_bonus_hp, cvar_motd, cvar_vip_uammo;
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
}



public plugin_init() 
{
register_plugin("VIPcod_e-intermania.pl", "1.5", "Kamil");
g_MsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
register_message(g_MsgScoreAttrib, "messageScoreAttrib");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
//register_event("ResetHUD", "respawn", "abe");
register_clcmd("say /vipy", "vip_bonusy")
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

//  CVARY

cvar_exp = register_cvar("vip_exp","10"); // ilosc expa za killa
cvar_money = register_cvar("vip_money","10");  // ilosc kasy za killa
cvar_hp = register_cvar("vip_hp","10"); // ilosc hp za killa
cvar_bazowa_kasa= register_cvar("vip_bmoney","1000"); // ilosc kasy na spawnie
cvar_bonus_stamina = register_cvar("vip_dodatkowa_kon","100"); // bonusowa kondycja
cvar_bonus_intelligence = register_cvar("vip_dodatkowa_int","100"); // bonusowa inteligencja
cvar_bonus_trim = register_cvar("vip_dodatkowa_wyt","100"); // bonusowa wytrzymalosc
cvar_bonus_hp = register_cvar("vip_dodatkowe_hp","100"); // bonusowe hp
cvar_model = register_cvar("vip_model","1"); // czy vip ma miec lepszy model
cvar_bronie= register_cvar("vip_bronie","1"); // 0 nic, 1 daje AK47 i M4A1, 2 samo m4, 3 samo aka
cvar_granaty = register_cvar("vip_granaty","1"); // czy vip ma dostawać wszystkie granaty 0 nie, 1 tak, 2 tylko he, 
cvar_hsxp = register_cvar("vip_xp_hs","10"); // xp za hs vipa 
cvar_hshp = register_cvar("vip_hp_hs","10"); // hp za hs vipa
cvar_hsmoney = register_cvar("vip_hs_money","10"); // kasa za hs vipa
cvar_info_vip = register_cvar("vip_info","1"); // pokazywac info gdy wchodzi vip ( przaychdozi VIP nick)
cvar_motd = register_cvar("vip_motd","1"); // pokazywac motd z info o vipach
cvar_vip_uammo = register_cvar("vip_uammo","1"); // czy vip ma mien zwinne palnce ( strzela bez przeladowania)

}



public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{  
if (is_user_alive(killer) && (get_user_flags(killer) & ADMIN_VIP))
{ 
if(hitplace == HIT_HEAD)
{
new hs_xp = get_pcvar_num(cvar_hsxp)
new hs_hp = get_pcvar_num(cvar_hshp)
new hs_money = get_pcvar_num(cvar_hsmoney)
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + hs_xp);
fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + hs_money, 1)
set_user_health(killer, get_user_health(killer) + hs_hp);
new sync = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.53, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP +%i HS XP", hs_xp);
} 

else
{ 

cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + get_pcvar_num(cvar_exp)); 
fm_set_user_money(killer, fm_get_user_money(killer) + get_pcvar_num(cvar_money), 1);
set_user_health(killer, get_user_health(killer) + get_pcvar_num(cvar_hp));

new add_exp = get_pcvar_num(cvar_exp);
new sync = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(killer, sync, "VIP +%i XP", add_exp);
}
}

}

public fwHamPlayerSpawnPost(id){

if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
model_vip_change(id);

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.34, 0.81, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Jestes VIP'ep i dostajesz dodatkowe bonusy.")

fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) + get_pcvar_num(cvar_bazowa_kasa), 1) 
new bronie = get_pcvar_num(cvar_bronie)
new granaty = get_pcvar_num(cvar_granaty)


if (bronie == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
}
if (bronie == 2)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}
if (bronie == 3)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
} 
if (granaty == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
}
if (granaty == 2)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
new hp = get_pcvar_num(cvar_bonus_hp);
new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cvar_bonus_hp));
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_trim));
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_intelligence));
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cvar_bonus_stamina));
} 
}
}


public client_disconnect(id)
{
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip)
if(info_vip_con == 1)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Odchodzi VIP %s", nick_gracza)
}
}
}
public client_authorized(id)
{
new info_vip_con = get_pcvar_num(cvar_info_vip) 
if(info_vip_con == 1)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
{
get_user_name(id, nick_gracza, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.04, 0.28, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Przychodz VIP %s", nick_gracza)

}

} 
}

public model_vip_change(id) 
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_VIP) 
                {
new model = get_pcvar_num(cvar_model) 
if (model == 1) 
cs_set_user_model(id, "vip")
                }
        return PLUGIN_CONTINUE
}


public messageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver) 
{   
new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
        
if(is_user_connected(iPlayer) && (get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP))   
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
        
}
public vip_bonusy(id)
{
new motd_s = get_pcvar_num(cvar_motd)

if (motd_s == 1)
show_motd(id, "vip.txt", "Vip Info")
}
stock fm_set_user_money(index, money, flash = 1) //set money
{
set_pdata_int(index, MONEY_F, money)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Money"), _, index);
write_long(money);
write_byte(flash ? 1 : 0);
message_end();
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if (get_pcvar_num(cvar_vip_uammo) == 1)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;

if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}
}
}
return FMRES_IGNORED;

}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{ 
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
}
return 0;
}
// ZAKAZ PBLIKOWANIA PLUGINU NA AMXX.PL
// ZAPRASZAM NA 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.08.2012 17:07

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Ultrax

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:47
  • Lokalizacja:ZG
Offline

Napisano 15.08.2012 21:44

Nie podmienia modelu, ściąga niby modele, ale nie podmienia...
  • +
  • -
  • 0

#4 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.08.2012 15:46

U mnie działa normalnie a masz włączony moduł fun?
  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych