Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DIABLO BY STACHU + MAX LVL


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monisse

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2012 14:43

Posiadam diablo by stachu i chcę zmienić max lvl na 401, wszystko jest ok, ale

aby zmienić staty (inaczej będzie mało pkt do rozdania) trzeba coś przerabiać
w poradniku napisane jest:


if (player_intelligence[id]<50)

i daj:
if (player_intelligence[id]<100)


a w rzeczywistości mam takie coś:

  case 0:
  {
   if(trybroz[id] == 0)
   {
    if (player_intelligence[id]<imax[id]){
	 player_point[id]-=1
	 player_intelligence[id]+=1
    }
   }
   else if(trybroz[id] == 1)
   {
    new roznica = imax[id]-player_intelligence[id]
    if (player_point[id] < roznica) roznica = player_point[id]
    if (player_intelligence[id]<imax[id]){
	 player_point[id]-=roznica
	 player_intelligence[id]+=roznica
    }
   }
  }
  case

i jak to zmienić?

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 13.08.2012 15:35

Znajdź coś takiego

imax[id] =


Będzie to nad tym wyborem pkt :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Monisse

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2012 15:45

Hmm kocham Cię

tutaj mam coś takiego :

smax[id] = 30+(player_intelligence[id]/3)+(player_dextery[id]/5)+(player_dama[id]/8)+dodatek[id]
imax[id] = 30+(player_strength[id]/3)+(player_dextery[id]/3)+(player_kas[id]*3)+(player_dama[id]/4)
dmax[id] = 45+(player_strength[id]/2)+(player_men[id]*7)
mmax[id] = 2+(player_agility[id]/6)+dodatek[id]/4
zmax[id] = 5+(player_intelligence[id]/20)+(player_dextery[id]/30)+(player_strength[id]/20)+(player_dama[id]/40)
damax[id] = 15+(player_intelligence[id]/5)+(player_strength[id]/6)
if(damax[id] > 40) damax[id] = 40
if(zmax[id] > 13) zmax[id] = 15
if(mmax[id] > 5) mmax[id] = 5
suma_kryt[id] = player_dama[id]/4+a_kryt[id]

i nie wiem jak ;/

#4 Monisse

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Monika
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2012 18:54

help ?

Zmieniłam z 127 na 401 lvl, możecie dostosować?

#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 13.08.2012 19:30

Jeśli cie interesuje zaczolem nowe diablo robić i od nowa napisałem staty





public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
stock oblicz_sila(id)
{
return 30+player_intelligence[id]/3+player_dextery[id]/5
}
stock oblicz_int(id)
{
return 30+player_strength[id]/3+player_dextery[id]/3
}
stock oblicz_dex(id)
{
return 45+player_strength[id]/2
}
stock oblicz_zre(id)
{
return 5+player_intelligence[id]/20+player_dextery[id]/30+player_strength[id]/20
}
public skilltree(id)
{
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new text1[64]

format(text1, 63,"Wybierz Staty \rPunkty: \w%i",player_point[id])
new MyMenu=menu_create(text1,"rozdaj_menu");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

///////////////////////////////////////


format(text1, 63,"Sila \y[%i/%i\y]",player_strength[id],oblicz_sila(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_sila(id)>player_strength[id]?aktywna:nieaktywna)
////
format(text1, 63,"Inteligencja \y[%i/%i\y]",player_intelligence[id],oblicz_int(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_int(id)>player_intelligence[id]?aktywna:nieaktywna)
///
format(text1, 63,"Zrecznosc \y[%i/%i\y]",player_agility[id],oblicz_dex(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_dex(id)>player_agility[id]?aktywna:nieaktywna)
///
format(text1, 63,"Zwinnosc \y[%i/%i\y]",player_dextery[id],oblicz_zre(id))
menu_additem(MyMenu,text1,"",0,oblicz_zre(id)>player_dextery[id]?aktywna:nieaktywna)

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id, MyMenu,0);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public rozdaj_menu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:{
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
case 1:{
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
case 2:{
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
case 3:{

player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}


Tytlko jest tutaj podst staty ,oraz nie zdazylem zrobic funkcji rozdania all.

Co do lvl i statow nie rob nic na tamtym silniku sprawdzalem i jakos do 350 lvl dalo sie rozdawac normalnie staty lub poprostu pozmnieniaj dzielniki na mniejsze, albo daj na start wiecej do rozdania (chodzi o to ze im wiecej bd miala jakiejs statystyki tym wiecej bd mogla dodac do drugiej i tak w kolko.



Jbc pisz gg

Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 13.08.2012 19:30

  • +
  • -
  • 0

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.09.2012 10:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych