Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

WCK - Weapon Create Kit


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2012 14:40

*
Popularny

opis
Udostępniam prosty zestaw natywów, przydatnych w tworzeniu, a raczej modyfikowaniu istniejących broni. Jeżeli macie propozycję nowych funkcji to walcie czekam xD. Plugin dopisujemy na górze plugins.ini. Nie ma on pliku .inc, jeżeli chcemy użyć jegop natywu to po prostu na górze pluginu dajemy np.
native wck_get_sequence_time(ilosc_klatek, ilosc_fps);



Bibliografia
1. Test Page for the SSL/TLS-aware Apache Installation on Web Site
2. Zombie-Mod.ru :: Zombie Mod Community

wck_give_weapon(id_gracza, id_broni, ilosc_amunicji) - dodaje graczowi broń z określoną ilością amunicji, używa fm_give_item, przykładowe wywołanie:
wck_give_weapon(id, CSW_AWP, 10);


wck_sell_weapon(id_gracza, id_broni, ilosc_amunicji, Float:mnoznik_ceny) - sprzedaje graczowi broń za standardowy koszt broni * mnoznik_ceny, używa cstrike i fm_give_item z fake util. Przykład użycia:
wck_sell_weapon(id, CSW_AWP, 10, 1.0);


wck_get_weapon_full_name(id_broni, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę broni. Przykład użycia:
wck_get_weapon_full_name(CSW_AWP, szAwpName, 127);


wck_get_ammo_full_name(id_amunicji, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę amunicji. Przykład użycia:
wck_get_ammo_full_name(9, szAmmoName, 127);


wck_get_weapon_ammo_name(id_broni, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę amunicji z konkretnej broni. Przykład użycia:
wck_get_weapon_ammo_name(CSW_AWP, szAmmoAwpName, 127);


wck_get_weapon_ammo_id(id_broni) - zwraca id amunicji w konkretnej broni. Przykład użycia:
new awp_ammo = wck_get_weapon_ammo_id(CSW_AWP);


wck_get_weapon_cost(id_broni) - zwraca koszt broni o konkretnym id. Przykład użycia:
new wpn_cost = wck_get_weapon_cost(CSW_AWP);


wck_get_ammo_cost(id_amunicji) - zwrace koszt amunicji o konkretnym id. Przykład użycia:
new ammo_cost = wck_get_ammo_cost(9);


wck_get_weapon_clip(id_broni) - zwraca wielkość magazynku w broni o konkretnym id ( wielkość standardową nie zmodyfikowaną, planuję wprowadzić możliwość modyfikacji w najbliższym czasie ). Przykład użycia:
new awp_clip = wck_get_weapon_clip(CSW_AWP);


wck_get_weapon_ammo_max(id_broni) - zwraca maksymalną ilość naboi w broni. Przykład użycia:
new awp_ammomax = wck_get_weapon_ammo_max(CSW_AWP);


wck_set_weapon_model(id, onground, v[], p[], w[])
/*
index
jezeli ustawiamy v_ || p_ musi to byc index gracza ( ktory ma bron w dloniach )
jezeli ustawiamy w_ musi to byc index broni lezacej na ziemi
onground
jezeli true, to ustawiamy model w_
jezeli false to ustawiamy model v_ lub p_
v[]
sciezka do modelu v_ ( tylko jezeli onground == false )
p[]
sciezka do modelu p_ ( tylko jezeli onground == false )
w[]
sciezka do modelu w_ ( tylko jezeli onground == true )
*/
Przykład ustawienia modelów v i p:
wck_set_weapon_model(id, false, "models/v_xD.mdl", "models/p_xD.mdl", "");

Przykład ustawienia modelu w:
wck_set_weapon_model(id, true, "", "", "models/w_xD.mdl");


Float:wck_get_sequence_time(ilosc_klatek, ilosc_fps) - http://amxx.pl/topic...czas-sekwencji/

wck_set_weapon_sprite(id_gracza, nazwa_pliku_txt, id_broni, typ_broni, slot_broni) - jest to util wiadomości WeaponList ( http://forums.allied...ad.php?t=175632 ) nie możemy tego używać na AK47. Typ_broni to:


enum
{
WPN_PRIMARY = 1,
WPN_SECONDARY,
WPN_MELEE,
WPN_GRENADE,
WPN_BOMB
}

Slot_broni, powinien mieć wartość ( o ile nie musi ) od 0 do 4. Dodawanie przykładu byłoby zbyt obszerne.

wck_get_weapon_ent_owner(ent_broni) - zwraca id gracza, który jest właścicielem broni o podanym id ( nie podajemy CSW_ tylko id entu broni ). Przykład:
new iOwner = wck_get_weapon_ent_owner( entity );


wck_get_current_weapon_ent(id_gracza) - zwraca id entu obecnie trzymanej przez gracza broni. Przykład:
new iWpnEnt = wck_get_current_weapon_ent(id);


wck_set_weapon_anim(id_gracza, id_sekwencji) - ustawia animację broni konkretnemu playerowi http://amxx.pl/topic...animacji-broni/ Przykład użycia:
wck_set_weapon_anim(id, 2);


wck_set_player_weapon_damage(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik obrażeń, jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_damage(id, CSW_AWP, 1.20);


wck_set_player_weapon_recoil(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik rozrzutu, jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_recoil(id, CSW_AWP, 1.25);


Float:wck_get_weapon_reload_time(id_broni) - zwraca czas przeładowywania broni ( nie uwzględnia wck_set_player_weapon_reload ). Przykład użycia:
new Float:awp_reload_time = wck_get_weapon_reload_time(CSW_AWP);


wck_set_player_weapon_reload(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik szybkości przeładowywania ( im mniejszy tym szybciej ), jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_reload(id, CSW_M4A1, 1.47);


Float:wck_get_player_speed(id_broni) - zwraca szybkość poruszania się z konkretną bronią. Przykład użycia:
new Float:fTest = wck_get_player_speed(CSW_AWP);


download
Załączony plik  weaponcreatekit.sma   11,32 KB  80 Ilość pobrań
  weaponcreatekit.amxx
  • +
  • -
  • 7

#2 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.08.2012 15:00

Jednak udostępniłeś :D W wolnym czasie sprawdzę czy będzie lepszy niż aktualny weapon mod którego używam ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2012 15:01

Jednak udostępniłeś :D W wolnym czasie sprawdzę czy będzie lepszy niż aktualny weapon mod którego używam ;)

No ;d Jeszcze muszę dodać kilka funkcji
  • +
  • -
  • 0

#4 Szary Frager

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Kłodzko
Offline

Napisano 13.08.2012 15:35

Hehe Posiedziałeś trochę na COD+DM robiąc nowe klasy z broniami i się nauczyłeś. Czas spędzony ze mną dobrze wpływa na Ciebie. Przyda się Dzięki za wstawkę
  • +
  • -
  • 0

#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 13.08.2012 21:33

Tak dla ścisłości i jasności - rozumiem , że te sma , które zamieściłeś na dole po wprowadzeniu swoich parametrów i kompilacji w praktyce robi coś takiego , że po wpisaniu komendy konkretnej daje graczowi broń całkiem nową z po za dostępnej broni w buyzone ale wstawia ją w miejsce np. Ak-47 ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.08.2012 23:07

nie raczej jest to sma pluginu który udostepnia natywy pozwalające wykonywać pewne operacje na broniach w latwy sposób aczkolwiek i tak pewnie w wiekszosci przypadków sprawdziłby się inc+stock a nie plugin i natywy
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 14.08.2012 00:09

mógł byś jeszcze dodać żeby było można ustawić czas do wybuchu granata / flasha
  • +
  • -
  • 1

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.08.2012 08:32

mógł byś jeszcze dodać żeby było można ustawić czas do wybuchu granata / flasha

set_pev(g_Nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 5.0)
Jak będziesz dodawał Fill, to tutaj masz gotowy plugin http://forums.allied...ad.php?t=156326
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych