Udostępniam prosty zestaw natywów, przydatnych w tworzeniu, a raczej modyfikowaniu istniejących broni. Jeżeli macie propozycję nowych funkcji to walcie czekam . Plugin dopisujemy na górze plugins.ini. Nie ma on pliku .inc, jeżeli chcemy użyć jegop natywu to po prostu na górze pluginu dajemy np.
native wck_get_sequence_time(ilosc_klatek, ilosc_fps);
Bibliografia
1. Test Page for the SSL/TLS-aware Apache Installation on Web Site
2. Zombie-Mod.ru :: Zombie Mod Community
wck_give_weapon(id_gracza, id_broni, ilosc_amunicji) - dodaje graczowi broń z określoną ilością amunicji, używa fm_give_item, przykładowe wywołanie:
wck_give_weapon(id, CSW_AWP, 10);
wck_sell_weapon(id_gracza, id_broni, ilosc_amunicji, Float:mnoznik_ceny) - sprzedaje graczowi broń za standardowy koszt broni * mnoznik_ceny, używa cstrike i fm_give_item z fake util. Przykład użycia:
wck_sell_weapon(id, CSW_AWP, 10, 1.0);
wck_get_weapon_full_name(id_broni, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę broni. Przykład użycia:
wck_get_weapon_full_name(CSW_AWP, szAwpName, 127);
wck_get_ammo_full_name(id_amunicji, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę amunicji. Przykład użycia:
wck_get_ammo_full_name(9, szAmmoName, 127);
wck_get_weapon_ammo_name(id_broni, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę amunicji z konkretnej broni. Przykład użycia:
wck_get_weapon_ammo_name(CSW_AWP, szAmmoAwpName, 127);
wck_get_weapon_ammo_id(id_broni) - zwraca id amunicji w konkretnej broni. Przykład użycia:
new awp_ammo = wck_get_weapon_ammo_id(CSW_AWP);
wck_get_weapon_cost(id_broni) - zwraca koszt broni o konkretnym id. Przykład użycia:
new wpn_cost = wck_get_weapon_cost(CSW_AWP);
wck_get_ammo_cost(id_amunicji) - zwrace koszt amunicji o konkretnym id. Przykład użycia:
new ammo_cost = wck_get_ammo_cost(9);
wck_get_weapon_clip(id_broni) - zwraca wielkość magazynku w broni o konkretnym id ( wielkość standardową nie zmodyfikowaną, planuję wprowadzić możliwość modyfikacji w najbliższym czasie ). Przykład użycia:
new awp_clip = wck_get_weapon_clip(CSW_AWP);
wck_get_weapon_ammo_max(id_broni) - zwraca maksymalną ilość naboi w broni. Przykład użycia:
new awp_ammomax = wck_get_weapon_ammo_max(CSW_AWP);
wck_set_weapon_model(id, onground, v[], p[], w[])
/* index jezeli ustawiamy v_ || p_ musi to byc index gracza ( ktory ma bron w dloniach ) jezeli ustawiamy w_ musi to byc index broni lezacej na ziemi onground jezeli true, to ustawiamy model w_ jezeli false to ustawiamy model v_ lub p_ v[] sciezka do modelu v_ ( tylko jezeli onground == false ) p[] sciezka do modelu p_ ( tylko jezeli onground == false ) w[] sciezka do modelu w_ ( tylko jezeli onground == true ) */Przykład ustawienia modelów v i p:
wck_set_weapon_model(id, false, "models/v_.mdl", "models/p_.mdl", "");
Przykład ustawienia modelu w:
wck_set_weapon_model(id, true, "", "", "models/w_.mdl");
Float:wck_get_sequence_time(ilosc_klatek, ilosc_fps) - http://amxx.pl/topic...czas-sekwencji/
wck_set_weapon_sprite(id_gracza, nazwa_pliku_txt, id_broni, typ_broni, slot_broni) - jest to util wiadomości WeaponList ( http://forums.allied...ad.php?t=175632 ) nie możemy tego używać na AK47. Typ_broni to:
enum
{
WPN_PRIMARY = 1,
WPN_SECONDARY,
WPN_MELEE,
WPN_GRENADE,
WPN_BOMB
}
Slot_broni, powinien mieć wartość ( o ile nie musi ) od 0 do 4. Dodawanie przykładu byłoby zbyt obszerne.
wck_get_weapon_ent_owner(ent_broni) - zwraca id gracza, który jest właścicielem broni o podanym id ( nie podajemy CSW_ tylko id entu broni ). Przykład:
new iOwner = wck_get_weapon_ent_owner( entity );
wck_get_current_weapon_ent(id_gracza) - zwraca id entu obecnie trzymanej przez gracza broni. Przykład:
new iWpnEnt = wck_get_current_weapon_ent(id);
wck_set_weapon_anim(id_gracza, id_sekwencji) - ustawia animację broni konkretnemu playerowi http://amxx.pl/topic...animacji-broni/ Przykład użycia:
wck_set_weapon_anim(id, 2);
wck_set_player_weapon_damage(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik obrażeń, jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_damage(id, CSW_AWP, 1.20);
wck_set_player_weapon_recoil(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik rozrzutu, jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_recoil(id, CSW_AWP, 1.25);
Float:wck_get_weapon_reload_time(id_broni) - zwraca czas przeładowywania broni ( nie uwzględnia wck_set_player_weapon_reload ). Przykład użycia:
new Float:awp_reload_time = wck_get_weapon_reload_time(CSW_AWP);
wck_set_player_weapon_reload(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik szybkości przeładowywania ( im mniejszy tym szybciej ), jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_reload(id, CSW_M4A1, 1.47);
Float:wck_get_player_speed(id_broni) - zwraca szybkość poruszania się z konkretną bronią. Przykład użycia:
new Float:fTest = wck_get_player_speed(CSW_AWP);
weaponcreatekit.sma 11,32 KB 80 Ilość pobrań
weaponcreatekit.amxx