Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kilka Skilli do klas.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 11.08.2012 14:00

*
Popularny

Kiedyś Sobie napisałem do Własnego Coda - teraz to odkopałem - trochę poprawiłem - nie bić za kod :wstyd:

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.

Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)

*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)

Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)


Instalacja

plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.


Jak dodać skill

Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0 ;)

Przykłąd - podwójny skok.

public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,1)
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,0)
}

Jak dodac 1/x z zabicia

dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)

na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.


Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille ;)

To chyba tyle... :rolleyes:

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 11.08.2012 14:01

  • +
  • -
  • 12

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.08.2012 19:10

GoodJob
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2012 11:40

Kiedyś miałem taki właśnie pomysł, żeby do silnika wpakować umiejętności klas. Ale tak tez można ;D
Może jeszcze jakieś natywy? Do pobierania informacji? W sumie dzięki temu można fajne rzeczy zrobić bawiąc się różnymi perkami i klasami.
  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.08.2012 13:28

Takie było jego założenie ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 15.10.2012 13:30

E sorry za odkop ale jeden błąd zrobiłeś...
Musisz dodać że trzeba #include cod_skille.inc
przed plugin init.

Bo inaczej nie skompiluje lub nie będzie działać...
  • +
  • -
  • 0

#6 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.09.2014 00:18

Klasa, która ma w ten sposób dodaną umiejętność przestaję się wyświetlać na serwerze (tak jakby jej nie było). Nie ma żadnych errorlogów. :[


dasiek (20.09.2014 11:34):
Załóż temat w odpowiednim dziale podając wszystkie niezbętne informacje

  • +
  • -
  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych