Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.08.2012 18:15

Siema nie umiem tworzyc broni..

Pytanie:

Jak stworzyć broń za pomocą pluginu i umieśćić je na podanych lokalizacjach ?

np.:

Chce umiescic m4a1 na x = 100.0 y = 20.0 z = 100.0 jak ?


edit ;///

jak tworzyc buyzone ?

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 10.08.2012 18:19

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2012 13:11

Chce umiescic m4a1 na x = 100.0 y = 20.0 z = 100.0 jak ?

Tworzysz byt, ustawiasz mu origin takie jak podałeś x,y,z, ustawiasz mu model broni leżącej. Oczywiście jak stworzysz byt to musisz go upuścić na ziemię, chyba funkcja drop_to_floor.
  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 11.08.2012 13:23

i ustawiasz że jak dotknie takowy byt to dodaje mu tą broń.
  • +
  • -
  • 0

#4 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2012 13:24

i usuwa byt leżący na ziemi :)
  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.08.2012 14:14

Ty wiecie, świetny pomysł dziękuję wam, a to dotknięcie to sprawdza czy origin gracz jest równe origin tej broni ?

a jak tworzyć buyzone? W pluginach oczywiście?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 11.08.2012 14:38

To dotknięcie to po prostu w plugin init

register_touch("NazwaBytu", "player",  "DotykBytu");

imasz funkcje

public DotykBytu(id_bytu,id_gracza)
{
   // co ma sie dziac 
}

  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.08.2012 18:38

Id bytu to id enta ? Czyli ent = create_entity ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 11.08.2012 18:42

id enta to będzie ten ent do którego przypisujesz create_enitty
  • +
  • -
  • 0

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.08.2012 08:20

Czyli będę musiał stworzyć zmienna globalna żeby użyć tej funkcji?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2012 09:49

Czyli będę musiał stworzyć zmienna globalna żeby użyć tej funkcji?

tak
  • +
  • -
  • 0

#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 19.08.2012 10:05

oj chyba nie będzie musiał zmiennej globalnej... Touch wykona się z parametrami ent i id - Serwer sam sobie weźmie obie rzeczy. i wykona. Chyba. :wstyd: W sumie id enta jest tu potrzebne żeby usunąć po dotknięciu.

Użytkownik CheQ edytował ten post 19.08.2012 10:11

  • +
  • -
  • 0

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.08.2012 11:55

nie trzeba globalnej zmiennej ale mozesz własciceila broni ustawić w pev_owner wtedy nikt poza wlascicielem jej nie podniesie tylko trzeba to jeszcze w touchu sprawdzać :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.08.2012 21:35

dzięki temat do zamknięcia :) Poradziłem sobie

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#14 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.08.2012 00:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych