Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

artefakty do cod mod nowy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 W!nn3R

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.08.2012 13:22

Cześć :D
Probóje zrobić artefakty do cod mod nowy, lecz mam mały problem, nie wiem jak zamienić :

public add_vampire_bonus(id,attacker_id)
{
    if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
    {
        change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
    }
    if (c_wampir[attacker_id] > 0)
    {
        change_health(attacker_id,c_wampir[attacker_id],0,"")
    }
    if (a_wampir[attacker_id] > 0)
    {
        change_health(attacker_id,a_wampir[attacker_id],0,"")
    }
    if(player_misja[attacker_id] == 14 && player_class[attacker_id] == Wampir) player_expstat[attacker_id]+=(c_wampir[attacker_id]+player_b_vampire[attacker_id]+a_wampir[attacker_id])
}

public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
{
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
    {
        new health = get_user_health(id)
        if(hp>0)
        {
            new m_health
            m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2+a_hp[id]+g_hp[id]
            
            if(player_b_lustro1[id]>0 ) m_health+=player_b_lustro1[id]
            if(player_nozninja[id] == 4) m_health+=80
            
            if(player_item_id[id]==17 &&hp>0)
            {
                set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1)
            }
            else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health)
                else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
        }
        else
        {
            if(health+hp<1)
            {
                UTIL_Kill(attacker,id,weapon)
            }
            else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp)
        }
    }
}

public set_speedchange(id)
{    
    if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
    {
        new speeds
        
        switch(player_class[id])
        {
            case Wilk:speeds=23
                case Wiking:speeds=-20
                case Mnich:speeds=20
                case Morderca:speeds=20
                case Kameleon:speeds=10
                case Ninja:speeds=10+player_kas[id]*10
                case Skrytobojca:speeds=player_kas[id]*10
                case Bard:speeds= 25
                case Grawa:speeds= 10
                case Legionista:speeds= -20
            }
        speeds += floatround(player_dextery[id]*1.1)
        
        if(player_b_4move[id] > 0) speeds += player_b_4move[id]
        if(ilerazysip[id] > 0 ) speeds += ilerazysip[id]
        if(player_nozninja[id] == 1) speeds += 40
        if(player_nozninja[id] == 6) speeds -= 50
        if(totemstop[id] == 1) speeds -= 9250
        if(a_spid[id]) speeds += a_spid[id]
        if(player_item_id[id]==92) speeds -= 160
        if(g_spid[id]) speeds += g_spid[id]-20
        
        set_user_maxspeed(id,245.0 + speeds)
    }
}

Teraz pytanie czy da się przerobić te opcje na cod mod nowy? jeżeli tak proszę o przerobienie tego.

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.08.2012 03:23

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych