Mam problem. Nie zabiera mi wytrzymałości gdy mnie zabiją
Public Śmierć Gracza :
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[0][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
if(perk_gracza[0][id])
{
wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 1) ? 1 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
}
if(perk_gracza[1][id])
{
wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 1) ? 1 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
}
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
SprawdzPoziom(attacker);
return HAM_IGNORED;
}