Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Xcash By Krotis


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 07.08.2012 20:09

Xcash ModPlugin Description:This plugin will give your players a cash for a certain amount of time they've played on the server. With each cash your players can shop upgrades and items. The amount of cash each upgrade costs is configurable through defines and so are the amount of cash given.Commands:amx_givecash amx_removecash say /givecash - gives amount of cash to whoever your aiming atsay /cash - shows players amount of cash and tells you in minutes how long until your next cashsay /shop (or) /upgrades - opens main upgrade menuamx_querycash - ADMIN_CVAR - shows all players cash in consoleCvars:amx_upgrades 1 = on / 0 = off (even when upgrades are turned off it will still log players cash)Passive Upgrade Description:[Armor] - Increase MAX Armor[Health] - Increase MAX Health[Speed]- Increase MAX Speed[Gravity] - Decrease Gravity[Stealth] - Decrease Visability[MultiJump] - Allows you to jump in the air (each level you purchase gives you another jump in the air)Item Upgrades Description:[Battle Aura] - Steals enemy's health[First Aid] - HP/AP regeneration[Weapon Training] - No recoil[Jump Module] - Enables Bunny Hopping[Climbing Gear] - Ability to climb walls[Promotion] - 2x money intake[Unlimited Ammo] - Give's no limition to ammunation[Stealth Shoes] - Disable's Footstep sounds[Wired C4 Explosive] - Kamikaze with remote[E.S.P] - Ability to know where your enemy is[Laser Pointer] - Adds an extra crosshair for your weapons[Super Grenade] - Killer grenade[Crowbar] - 2x damage knife[Flash Protection] - Removes blindness from flashbangs[Exploding Bullets] - Bullets Expode[Deadly Deagle] - One Shot kill Deagle#include #include #include #include #include Defines:Code:#define VER "1.0.4" //Amount of cash new players get #define numnewcash 4 //Time Per Cash (in seconds) #define cashtime 900 //How much the passive upgrades cost #define armorcost 1 #define hpcost 1 #define speedcost 1 #define gravitycost 1 #define stealthcost 1 #define multijumpcost 1 //How much the passive upgrades adds #define armorpershop 10 #define hppershop 10 #define speedpershop 20 //eg. 0.05 it will take off 5% of the users gravity #define gravitypershop 0.1 //eg. (stealthpershop = 60) times (stealthmaxlvl = 3) = 180 // the value must be lower than the defaultstealth #define defaultstealth 200 #define stealthpershop 20 //How much the passive upgrades Max Level #define armormaxlvl 5 #define hpmaxlvl 10 #define speedmaxlvl 5 #define gravitymaxlvl 6 #define stealthmaxlvl 7 #define multijumpmaxlvl 5 //Item Upgrades //max items #define maxitems 6 //max cash spent per map #define maxcash 15 //First Aid Regeneration #define regenerationrate 4.5 // health regeneration points #define hpregenp 5 // armor regeneration points #define apregenp 8 // First Aid cost #define regenerationcost 1 //Battle Aura cost #define hpscost 1 //Weapon Training cost #define weapontrainingcost 2 //Jump Module cost #define jumpmodulecost 1 //Climb Gear cost #define climbgearcost 1 //Promotion cost #define promocost 1 //Unlimited Ammo cost #define unlacost 1 //Stealth Shoe cost #define sshoecost 1 //C4 Wired Explosives #define BOMBKILL_RANGE 350 #define wiredc4ecost 1 //E.S.P cost #define espcost 2 //Laser Pointer #define lasercost 1 //Super Grenade cost #define sgrencost 1 //Crowbar cost #define crowbarcost 1 //Flash Protection #define flashcost 1 Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (Xcash.sma - 51.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych