Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pytanie dot. muzyki/emit_sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.08.2012 22:22

Witam. Gdy robiłem EasyBlocka to zauważyłem, że muzykę może wziąć 2 osoby na raz i wychodzi z tego brzydki efekt 2 muzyk na raz. Jak zrobić, że jak jedna osoba wezmie muzykę (emit_sound) to druga osoba, musi czekać aż pierwszej osobie się skończy?
  • +
  • -
  • 0

#2 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 07.08.2012 00:22

Jeszcze możesz ustawić gdy jedna osoba bierze muzykę a od razu po niej druga to muzyka tej pierwszej jest wyłączana a ta od drugiej leci.
Dodając w kodzie
client_cmd(0, "mp3 stop")
Przed puszczeniem muzyki
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.08.2012 09:15

Mowa tu o emit sound. Możesz spróbować coś w stylu zmiennej która ustawia się na true jeśli komuś odgrywa. Po odegraniu ustwia na false (albo taska ustawiać jesli wiesz ile ona trwa i tam ją ustawiać :P) i przy odgrywaniu sprawdzasz warunek czy komuś już to puszczasz.
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 07.08.2012 09:39

Uznajmy, że utwór trwa 3 sekundy więc można stowrzyć zmienną globalną float i w trakcie odtwarzania muzyki ustawić g_Time = get_gametime(), a potem za pomocą if'a sprawdzić czy minęły te 3 sekundy
if(get_gametime() + 3.0 > g_Time)
jeżeli tak to puścić tą muzykę. ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2012 12:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych