Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] 2 błędy przy kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.08.2012 22:47

Podczas kompilacji wyskakują takie błędy


Warning: Loose indentation on line 111
Warning: Symbol is never used: "id" on line 115
sma pluginu


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid

public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.0", "autor")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_RCON, "- <0|1> : Hs Only Mode = Zablokowany|Aktywny")
register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)

new temp = str_to_num(arg)

switch(temp) {
case 0: {
if(!g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Tryb Rozgrywki HS ONLY Zablokowany")
}
else {
unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
g_hs_mode = false
client_print(id, print_console, "Tryb Rozgrywki HS ONLY Zablokowany")
}
}
case 1: {
if(g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Tryb Rozgrywki HS ONLY Aktywny")
}
else {
g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true
client_print(id, print_console, "Tryb Rozgrywki HS ONLY Aktywny")
display_status()
}
}
default: {
client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Zablokowany|Aktywny")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0){
switch( get_pcvar_num(display_hud) )
{
case 1: {
set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
show_hudmessage(0, "Tryb Rozgrywki HS ONLY Aktywny")
}
case 2:client_print(0,print_chat, "Tryb Rozgrywki HS ONLY Aktywny")
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Linia 111 odpowiada za hudmessage
Linia 115 za klamre
  • +
  • -
  • 0

#2 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.08.2012 08:06

Łap powinno działać. u mnie sie przekompilował.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.08.2012 11:50

Dobra, ale o co chodzi z tymi błędami?
  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 04.08.2012 11:57

Warningi to nie błędy. Nic one nie szkodzą :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.08.2012 12:10

Możliwe :P ale dziwią mnie te warningi bo w innych pluginach co mam hudmessage nic nie pokazuje przy kompilacji że jakiś warning czy byk...
Przez amxstudio przekompiluje sie ale wyskakuja te warningi, lokalnie i przez webcompilera w ogóle nie chce przekompilowac.
  • +
  • -
  • 0

#6 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.08.2012 12:54

Czasem tak jest. Ale nie trzeba ich naprawiać bo one nic nie szkodzą ja np jak robilem silnik to mi wyskoczyło 7 takich i działał normalnie...
  • +
  • -
  • 0

#7 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.08.2012 15:57

Rozwiązany problem.
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.08.2012 02:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych