Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z widokiem za pleców


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 03.08.2012 22:40

Dodałem coś takiego, żeby gracz w CT dostawał widok za pleców:

set_view(i, CAMERA_3RDPERSON)


Wszystko fajnie działa, tylko ze gracz jest lekko nie widzialny, i jak to pod koniec rundy wyłączyć?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2012 07:36

Użyj tego
http://amxx.pl/topic...dok-zza-plecow/
  • +
  • -
  • 0

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 04.08.2012 15:29

Sprawdzalem, ale nie wiem dokladnie jak to dodać :P
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 04.08.2012 16:02

Create_PlayerCamera( id )
{
new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
{
if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
{
engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
return;
}
}

static const sInfo_target[] = "info_target";
iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )

if( !iEnt )
return;

static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );

set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
set_pev( iEnt, pev_owner, id );

set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );

engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
}

public Think_PlayerCamera( iEnt )
{
static sClassname[32];
pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );

if( !equal( sClassname, g_sCamclass ) )
return FMRES_IGNORED;

static iOwner;
iOwner = pev( iEnt, pev_owner );

if( !is_user_alive( iOwner ) )
return FMRES_IGNORED;

static iButtons;
iButtons = pev( iOwner, pev_button );

if( iButtons & IN_USE )
{
engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
return FMRES_IGNORED;
}

static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3];
pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );

static Float:fVBack[3];
angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );

fOrigin[2] += 20.0;

fOrigin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 );
fOrigin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 );
fOrigin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 );

engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin );

set_pev( iEnt, pev_angles, fAngle );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );

return FMRES_HANDLED;
}

Dodajesz do pluginu. W plugin_init dodajesz
register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );

Przed plugin init dodajesz

new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";

Zmień

set_view(i, CAMERA_3RDPERSON)

na
Create_PlayerCamera( id );

Użytkownik CheQ edytował ten post 04.08.2012 16:02

  • +
  • -
  • 0

#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 04.08.2012 16:18

Ale jak byś zauważył: mam i zamiast id
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 04.08.2012 17:11

Create_PlayerCamera(i);

W takim razie. ;>
  • +
  • -
  • 0

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 04.08.2012 17:48

Bo dałem ze pokazuje za pleców, ale sie przycina tak troche gre? Gra nie jest płynna

I jak to wyłączyć?

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 04.08.2012 17:53

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.08.2012 18:32

set_view(i, CAMERA_NONE) ??

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 10.08.2012 19:08

wyłącza się przyciskiem e
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych