Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd z przerwaniem wyświetlania efektów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal16202

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 31.07.2012 00:41

Witam, mam zainstalowane esf i zrobiłem sobie do niego postać ale w konsoli wywala mi coś takiego:

L 07/31/2012 - 01:11:08: << FX >> Invalid Effect
L 07/31/2012 - 01:11:08: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Goku.amxx") (native "RemFx") - debug not enabled!
L 07/31/2012 - 01:11:08: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes)

link do pluginu wraz z plikami potrzebnymi do uruchomienia:http://www.speedysha.../AaJUW/Goku.rar
  • +
  • -
  • 0

#2 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 01.08.2012 04:27

refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 03.08.2012 02:48

refresh
  • +
  • -
  • 0

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.08.2012 07:58

W plugins.ini po Goku.amxx dopisz debug czyli
Goku.amxx debug

i po ten pokaz błędy z logow

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 07.08.2012 03:47

dodalem go i nadal ten sam błąd w konsoli sie pokazuje

Użytkownik michal16202 edytował ten post 07.08.2012 03:53

  • +
  • -
  • 0

#6 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2012 15:02

Tłumaczenie:

<< FX >> Nieprawidłowy Efekt
[AMXX] Run time error 10 (plugin "Goku.amxx") (native "RemFx") - debug niewłączony!
[AMXX] Aby włączyć tryb debugowania, dopisz "debug" po nazwie pluginu w plugins.ini (bez cudzysłowia)


W plugins.ini masz linijkę:
Goku.amxx
Zamień ją na:
Goku.amxx debug
Jeśli dobrze to zobiłeś to nie pojawi się ten sam błąd tylko inny. Napisz jaki błąd Ci się pojawił.

Użytkownik mas22 edytował ten post 07.08.2012 15:06

  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#7 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 07.08.2012 20:11

w plugins.ini nie miałem Goku.amxx, miałem tylko CORE.PluginManager.amxx a pod tym napisałem Goku.amxx debug i nadal jest ten sam błąd
  • +
  • -
  • 0

#8 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2012 11:11

Jeśli nie miałeś tam wpisanego tego pluginu to go tam nie wpisuj. Widocznie jest dopisany w innym pliku. Poszukaj w jakim pliku jest napisane Goku.amxx i dopisz do tego debug. ;)
  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#9 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 08.08.2012 20:43

miałem go wpisane w "plugins-core"

; Autogenerated by CORE.PluginManager - Changes WILL BE LOST

< /CORE >

CORE/Ascend.amxx
CORE/Core.amxx
CORE/Dragonball.amxx
CORE/Fusion.amxx
CORE/FxLib.amxx
CORE/Kopia Fusion.amxx

< /CX >

CX/A18.amxx
CX/Bardock.amxx
CX/Broly.amxx
CX/Buu.amxx
CX/Cell.amxx
CX/Chiaotzu.amxx
CX/Cooler.amxx
CX/esf_powerlevel_changer.amxx
CX/Frieza.amxx
CX/Gogeta.amxx
CX/Gohan-Ad.amxx
CX/Gohan.amxx
CX/Goku-Arm.amxx
CX/Goku-TS.amxx
CX/Goku.amxx
CX/Goten.amxx
CX/Gotenks.amxx
CX/Krillin.amxx
CX/Mr-Satan.amxx
CX/Omegashenron.amxx
CX/Piccolo.amxx
CX/Pikkon.amxx
CX/Radditz.amxx
CX/Son-Goku.amxx
CX/Tenshinhan.amxx
CX/Tien.amxx
CX/Trunks-Arm.amxx
CX/Trunks-Fut.amxx
CX/Trunks-kid.amxx
CX/Uub.amxx
CX/Vegeta-Arm.amxx
CX/Vegeta-Ts.amxx
CX/Vegetto.amxx
CX/Videl.amxx
CX/Yamcha.amxx

< /ETC >

ETC/DBX.Health.amxx
ETC/DBX.Moon.amxx
ETC/DBX.Potara.amxx
ETC/esf_powerlevel_changer.amxx
ETC/ReSourceManagement.amxx
ETC/SwoopFx.amxx
ETC/SX.Bodypart.amxx
ETC/SX.Buudeathball.amxx
ETC/SX.CoolerMtl.amxx
ETC/SX.Dragonfist.amxx
ETC/SX.Frieza100.amxx
ETC/SX.Genocide.amxx
ETC/SX.Kaioken.amxx
ETC/SX.Majin.amxx
ETC/SX.Sample.amxx
ETC/SX.SelfDestruction.amxx
ETC/SX.SGKA.amxx
ETC/SX.Shield.amxx
ETC/SX.Soulpunisher.amxx
ETC/SX.Spirit.Sword.amxx
ETC/SX.Tornado.amxx
ETC/SX.UltimateSacrifice.amxx
ETC/SX.Wolffangfist.amxx
ETC/Taunt.amxx


  • +
  • -
  • 0

#10 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2012 11:36

To dopisz debug po nazwie pluginu.
  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#11 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 09.08.2012 20:39

w konsoli sie nie pokazuje nic za to wywala do menu głównego jak zaczynają sie efekty w transformacji, w tym pliku gdzie dodalem debug sprawdzilem go po wyłączeniu gry i nie ma tam tego debuga

Użytkownik michal16202 edytował ten post 09.08.2012 20:40

  • +
  • -
  • 0

#12 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2012 14:04

Hmm... To może wgraj ten plugin na nowo?
  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#13 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 10.08.2012 20:52

próbowałem już kilka razy, skompilowałem go też na nowo i ten sam błąd, napisałem zupełnie inny plugin i też ten sam błąd, przeinstalowałem esf i nadal to samo, inne pluginy z internetu działają tak jak powinny, podejrzewam że coś jest z kompilatorem albo moim kompem (świerzo po formacie i może czegoś brakować)

Użytkownik michal16202 edytował ten post 10.08.2012 20:55

  • +
  • -
  • 0

#14 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2012 12:27

Jeśli kompilator kompiluje to kod jako tako jest dobrze, lecz może nie działać poprawnie. Musisz włączyć tryb debugowania, żeby wiedzieć jakie są błędy w kodzie. Jeśli tego nie włączysz to się nie dowiesz.
  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#15 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 11.08.2012 20:42

może jest to wina mojego komputera, moge udostępnić kompilator i kod źródłowy mojego pluginu od razu gotowy do skompilowania
  • +
  • -
  • 0

#16 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 12.08.2012 13:37

refresh
  • +
  • -
  • 0

#17 mas22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2012 16:30

Jeśli się kompiluje to wątpię, żeby to była wina kompilatora. Daj sma to się zobaczy. ;)
  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem daj add.png. Będę bardzo wdzięczny. ;)

Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows


#18 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 12.08.2012 22:58

to sie kompiluje przez Corona Bytes .NET Compiler Interfacem a tu link z plikami source.rar - Speedy Share - upload your files here

Użytkownik michal16202 edytował ten post 12.08.2012 22:59

  • +
  • -
  • 0

#19 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 14.08.2012 01:37

refresh
  • +
  • -
  • 0

#20 michal16202

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 15.08.2012 00:06

refresh
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych