Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Dmg bez ładownia.
Temat rozp. Mistrzu_Szlifu, 30.07.2012 19:04
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.07.2012 19:04
Witam czy może mi ktoś opisać jak dodać klasie dmg bez ładowania.Będą +.
#2
Napisano 30.07.2012 19:09
dmg bez ładowania
nie rozumiem o co chodzi mozesz wyjasnic ?
#3
Napisano 30.07.2012 19:13
też nie rozumiem ...
bez ładowania, ale czego ładowania ? pluginu ? servera ? klasy ? więcej szczegółów
bez ładowania, ale czego ładowania ? pluginu ? servera ? klasy ? więcej szczegółów
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 30.07.2012 19:14
Że jak mam klasę premium,na której trzeba ładować dmg na nożu,a ja chcę żeby było beż ładowania.
#5
Napisano 30.07.2012 19:30
Mam rozumieć że na tej klasie premium jak wyciągniesz nóż nie ma być ładowania ? to może dasz ten kod ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 30.07.2012 20:07
Nie.Chodzi mi to to że dmg maja być bez ładowania na nożu,tzn na początku rundy dostajesz dmg,nie musisz wyciagać noża i ładować bo już masz od początku rundy.
#7
Napisano 30.07.2012 22:45
1.Znajdź
Dodaj pod
2.Znajdź
zamień na
3.Znajdź
Pod dodaj
4. I w wyborze klasy np. Ninja
zrób tak
new player_ring[33]
Dodaj pod
new c_damage[33]
2.Znajdź
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
zamień na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
3.Znajdź
g_haskit[id] = 0
Pod dodaj
c_damage[id]=0
4. I w wyborze klasy np. Ninja
zrób tak
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
c_damage[id]=90 // ilosc dodatkowych dmg przy starcie rundy
LoadXP(id, player_class[id])
}
Użytkownik glut1997 edytował ten post 30.07.2012 22:46
#8
Napisano 31.07.2012 13:02
++ dla Ciebie za pomoc.Sprawdzę póżniej,proszę zamknąć.
#9 Gość_21977_*
Napisano 31.07.2012 18:37
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych