Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZP 4.3 bugi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChaosN

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 30.07.2012 17:00

Witam na ZP 4.3 w sklepie podwajają mi się itemy mam knife blink x2. Niektóre itemy nie chcą działać. Usunąłem knife blink z plugins_zplague.ini i z ftp a po zmianie mapy nadal miałem.
Errorlogi:
L 07/30/2012 - 17:33:53: Start of error session.
L 07/30/2012 - 17:33:53: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120730.log")
L 07/30/2012 - 17:33:53: Invalid cellvector handle provided (72:6:6)
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/30/2012 - 17:33:53: Unhandled dynamic native error
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_longjump.amxx") (native "zp_register_extra_item") - debug not enabled!
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/30/2012 - 17:33:53: Invalid cellvector handle provided (72:7:6)
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/30/2012 - 17:33:53: Unhandled dynamic native error
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_extra_knife_blink.amxx") (native "zp_register_extra_item") - debug not enabled!
L 07/30/2012 - 17:33:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/30/2012 - 17:34:31: Start of error session.
L 07/30/2012 - 17:34:31: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120730.log")
L 07/30/2012 - 17:34:31: Invalid cellvector handle provided (72:7:7)
L 07/30/2012 - 17:34:31: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zombie_plague40.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 07/30/2012 - 17:34:31: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/30/2012 - 17:34:31: Unhandled dynamic native error
L 07/30/2012 - 17:34:31: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_extra_knife_blink.amxx") (native "zp_register_extra_item") - debug not enabled!
L 07/30/2012 - 17:34:31: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 30.07.2012 18:19

zp_longjump.amxx i zp_extra_knife_blink.amxx usuń / wgraj inny / wgraj pod daną wersję zombie. Sam często miałem takie problemy, ale zmiana na inną wersję danego pluginu pomagało.
  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.07.2012 19:16

jeżeli item nie działa to skompiluj go lokalnie mi to pomagało np z minigunem. A podwójne to sprawdź czy nei amsz może w plugins.ini i zp_plugins dodane jak amsz to usun z plugins.ini

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych