Requires SDK Hooks (tested with source mod 1.3 and SDK Hooks 2.1)Description:Explosions caused by pipe bombs, oxygen tanks, propane tanks, fuel barrels and grenade launchers throw any near survivor or SI in the air (except witches). The throw force and damange vary according to the distance of the player at the moment of the explosion.CVars:l4d2_detonation_force_enable - 1=enable, 0=disable the plugin(default 1).l4d2_grenade_detonation_force - grenade launcher explosive force (default 50).l4d2_bomb_detonation_force - explotion force (default 250, applies to pipe bomb, propane tank, oxygen tank and some generic explotions).l4d2_detonation_scale_damage - % of explosive force as damage, this damage doesn't override the original damage of the explosive (default 0.05, namely 5%).Installation:Download the "l4d2_DetonationForce.smx" and put into your "addonssourcemodplugins" directory.Download the "l4d2_detonationforce.txt" and put into your "addonssourcemodgamedata" directory.Known issues:if you're too close to the explosion, you will not be thrown into the air (I've tried many things to fix that, but the "stun" of the explosions stop the flight).Changelog: Quote: 1.0: Initial release Attached Files l4d2_detonationforce.txt (623 Bytes) Get Plugin or Get Source (l4d2_DetonationForce.sp - 4.8 KB) l4d2_DetonationForce.smx (5.2 KB)
Wyświetl pełny artykuł
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[L4D2] Detonation force (2012-07-26)
Temat rozp. Adminek AMXX.PL, 28.07.2012 01:29
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych