Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o kilka klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 miki543

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 26.07.2012 22:26

Prosił bym o zrobienie tych klas. Za każdą +

Terminator

opis: Posiada Famasa, AWP, HE, 2 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP.

Inteligencja : 10
Życie : 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 20

Worm

opis: Posiada Deagle, AK, M4, wszystkie granaty, natychmiastowe zabicie z noża oraz brak rozrzutu.


Inteligencja : 0
Życie : 15
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 25



SonGoku[VIP]

opis: ak, deagle mniejsza widocznosc 2 skoki mniejszy rozrzut 15+ dmg (int.)

Inteligencja : 0
Życie : 15
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 25

Ninja[VIP]

opis: mniejsza grawitacja, mniej widoczny. Deagle 1/1 z kosy

Inteligencja : 0
Życie : 15
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 25

VIP'y na flagę H prosił bym
  • +
  • -
  • 0

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.07.2012 22:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fun>



new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Terminator";

new const opis[] = "Posiada 2 rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP";

new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 7;



public plugin_init() 

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");



register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}



public plugin_precache()

{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}



public cod_class_enabled(id)

{

client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;



public cod_class_skill_used(id)

{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

return PLUGIN_CONTINUE;

}



if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

{

client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

return PLUGIN_CONTINUE;

}



if (is_user_alive(id))

{

poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

ilosc_rakiet_gracza[id]--;



new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];



entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);



new Ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");



vAngle[0] *= -1.0;



entity_set_origin(Ent, Origin);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);



entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);



VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

} 

return PLUGIN_CONTINUE;

}



public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);





new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32); 

write_byte(20); 

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{ 

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

} 



public ResetHUD(id)

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;



public client_disconnect(id)

{

new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(ent > 0)

{

if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(ent);

ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");

}

}



public CurWeapon(id)

{

if(!ma_klase[id])

return;



if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)

{

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

return;

}



set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);

}


  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 27.07.2012 07:39

Łap 2 klasy

Mają 1/1 z prawego :)

Zobacz czy działa eliminator w Worm .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#4 Lolmicb

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 27.07.2012 08:15

NothiNG łap + widzę jak w prawie all tematach dajesz coś .
pb+exp
Dołączona grafika


jb
Dołączona grafika

#5 -D-A-R-K-P-L-

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.07.2012 08:35

Terminator

Załączone pliki


Siec serwerow counter strike - Cs-PlayOrDie.pl
Dołączona grafika
Forum: http://Cs-PlayOrDie.pl

#6 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 28.07.2012 08:39

Nie rozumiem po co 2 raz dajesz tą klasę, skoro kolega kolodziej już ją dał w sumie to ten sam kod -.-
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#7 -D-A-R-K-P-L-

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.07.2012 09:49

Poniewaz duzo osob lubi miec juz gotowca
Siec serwerow counter strike - Cs-PlayOrDie.pl
Dołączona grafika
Forum: http://Cs-PlayOrDie.pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych