Prosił bym o zrobienie tych klas. Za każdą +
Terminator
opis: Posiada Famasa, AWP, HE, 2 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP.
Inteligencja : 10
Życie : 20
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 20
Worm
opis: Posiada Deagle, AK, M4, wszystkie granaty, natychmiastowe zabicie z noża oraz brak rozrzutu.
Inteligencja : 0
Życie : 15
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 25
SonGoku[VIP]
opis: ak, deagle mniejsza widocznosc 2 skoki mniejszy rozrzut 15+ dmg (int.)
Inteligencja : 0
Życie : 15
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 25
Ninja[VIP]
opis: mniejsza grawitacja, mniej widoczny. Deagle 1/1 z kosy
Inteligencja : 0
Życie : 15
Wytrzymałość : 10
Kondycja : 25
VIP'y na flagę H prosił bym
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.07.2012 22:26
#2
Napisano 26.07.2012 22:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Terminator"; new const opis[] = "Posiada 2 rakiety, ma mniejsza widocznosc z AWP"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 7; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); }
#3
Napisano 27.07.2012 07:39
Łap 2 klasy
Mają 1/1 z prawego
Zobacz czy działa eliminator w Worm .
Mają 1/1 z prawego
Zobacz czy działa eliminator w Worm .
Załączone pliki
#5
Napisano 28.07.2012 08:35
Terminator
Załączone pliki
#6
Napisano 28.07.2012 08:39
Nie rozumiem po co 2 raz dajesz tą klasę, skoro kolega kolodziej już ją dał w sumie to ten sam kod -.-
#7
Napisano 28.07.2012 09:49
Poniewaz duzo osob lubi miec juz gotowca
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych