Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

edycja klasy.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 25.07.2012 13:53

Cześć jak zrobić aby klasa miała "5" long jump'a a nie co 3 sek użycie, i co 10 pkt inteligencji dostaje 1 skok ???
To kod klasy :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
  
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[] = "Klasa Testowa Posiada LongJumpa Co x Sekund";
new const bronie = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



new player_b_froglegs[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
//start holding down button here, set to halflife time
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 3.0)
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}


#2 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 25.07.2012 13:55

Chodzi ci o to żeby klasa miała 5 skoków i co 10 inta dodatkowy?

Użytkownik SoPelQ edytował ten post 25.07.2012 13:56


#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.07.2012 14:01

Też nie do końca zrozumiałem. Czy mu chodzi LongJump który wyrzuca do przodu i 5 użyć a 10 INT daje dodatkowe użycie? I jeśli to ma być LJ to na jaką odległość? I czy INT ma ją zwiększać?

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 25.07.2012 14:02

Znany jako oeN.


#4 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 26.07.2012 20:07

tak klasa ma mieć 5 skoków i co 10 inty dostaje skoki czyli zamiast 5 ma 6.

Dokładnie tak jak na diablo mod palladyn.

Użytkownik Blondyneczka ;* edytował ten post 26.07.2012 20:08


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.07.2012 09:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych