Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z Generatorem Klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xart

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:sdasd
  • Lokalizacja:dasda
Offline

Napisano 23.07.2012 11:40

Witam, gdy korzystałem dziś z waszego generatora klas napotkałem pewien błąd, przez który nie mogę kontynuować mojego projektu.
Gdy np chcę zrobić klasę Ninja która ma Deagle i Nóż i 1/2 szansy na zabicie z noża. Gdy zaznaczę w generatorze klas opcję 1/x szansy z wybranej broni wpisuje wartość 2. Wszystko niby tak fajnie, ale gdy wrzucam na serwer i patrze to 1/2 szansy na zabicie jest i z deagle i z noża ...
Jak mam zrobić żeby było tylko z noża ? Proszę o pomoc !
  • +
  • -
  • 0

#2 kukla1910

    Profesjonalista

  • Przedstawiciel Firmy

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.07.2012 11:51

usun w kodzie linijke odpowiedzialna za 1/2 z deagla i skompiluj na nowo
  • +
  • -
  • 0

#3 Xart

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:sdasd
  • Lokalizacja:dasda
Offline

Napisano 23.07.2012 11:55

tak chciałem też zrobić ale niestety ten kod wygląda tak:


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;


i niestety nie ma tutaj do danej broni tylko jest do wszystkich :/

więc co zrobić w takim wypadku ?
(25.07.2012 00:59):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Użytkownik benio101 edytował ten post 25.07.2012 00:59
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0

#4 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 25.07.2012 13:30

Tutaj masz wszystko wyjasnione jak taka klase zrobic: http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/

#5 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 25.07.2012 13:33

Napisz prośbę o klasę to ci ją chętnie zrobię :)
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych