Poprawiłem wzór.
Wersja amxx'a: 1.8.1
werjsa diablo moda 5.9k (SQL)
zawartosc aktualnych logow (amxmodx/logs/xxx.log)
plik diablo.logL 03/26/2009 - 18:55:38: -------- Mapchange to de_westwood --------
L 03/25/2009 - 14:44:42: 03/25/2009 - 14:44:42 ### MAPA: de_dust2 ###
L 03/25/2009 - 15:00:45: 03/25/2009 - 15:00:45 ### MAPA: de_dust2 ###
L 03/25/2009 - 19:59:57: 03/25/2009 - 19:59:57 ### MAPA: de_dust2 ###
L 03/25/2009 - 20:08:29: 03/25/2009 - 20:08:29 ### MAPA: de_westwood ###
L 03/25/2009 - 20:27:39: 03/25/2009 - 20:27:39 ### MAPA: de_westwood ###
L 03/25/2009 - 20:34:00: 03/25/2009 - 20:34:00 ### MAPA: de_westwood ###
L 03/26/2009 - 18:55:40: 03/26/2009 - 18:55:40 ### MAPA: de_westwood ###
L 03/27/2009 - 14:03:20: 03/27/2009 - 14:03:20 ### MAPA: de_westwood ###
wlaczone moduly (modules.ini)
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
Dokładny opis problemu:
Więc tak, wchodząc na serwer jest wszystko dobrze, ale gdy ktoś dojdzie do ct/tt serwer sie wyłącza.
z jakim elementem moda jest problem: Nie wiem.
czy kazdy na serwie ma ten problem: Tak
od kiedy jest ten problem: Od początku, gdy uporałem się z SQL
czy wystepuje on w jakis szczegolnych momentach (np. ktos sie laczy, wybuchnie paka, zabije sie kogos z kuszy etc.: Tak, jeżeli obojętnie kto wejdzie do obojętnie jakiej drużyny
Pozdrawiam,
MP3.[/b]