Mam serwer z Fast Expem i 35k lvl.
Gdy dodaję pkt do życia i mam załóżmy 5k to czasem jest tak że w nowej rundzie zrobi się 10k (brak perka!)
Mam szybkie rozdawanie:
new const co_ile[] = { 1, 2, 50, 100, 500, 1000, 5000, 10000 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
//new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt, limit_gra, limit_obr;
limit_int = 10000;
limit_zdr = 10000;
limit_kon = 10000;
limit_wyt = 9998;
limit_gra = 10000;
limit_obr = 20000;
switch(item)
{
case 0:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(ilosc > 10000 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = 10000 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(ilosc > 10000 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = 10000 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}