Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacja

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wanard

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 18.07.2012 18:16

Podczas kompilacji wyskakuja takie bledy. proszę o poprawienie

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_admiral.sma(12) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
codclass_admiral.sma(229) : warning 217: loose indentation
codclass_admiral.sma(232) : warning 217: loose indentation
codclass_admiral.sma(232) : error 017: undefined symbol "weapon"
codclass_admiral.sma(236) : warning 217: loose indentation

2 Errors.
Could not locate output file codclass_admiral.amxx (compile failed).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	  
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[]   = "Admiral[Premium]";
new const opis[]	= "zmniejszona widocznosc i grawitacja 4 miny galil+15dmg+int autobh
1/1 awp";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 45;
  
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = 4;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	  
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 4;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
	continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
	   if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-
	   damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 18.07.2012 18:49

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Admiral[Premium]";

new const opis[]		= "zmniejszona widocznosc i grawitacja 4 miny galil+15dmg+int autobh 1/1 awp";

new const bronie		= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AWP);

new const zdrowie   = 50;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 40;

new const wytrzymalosc = 45;



new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];



new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);



register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()

{

precache_model(modelMiny);

sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)

{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

while(entMiny > 0)

{

if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

{

client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ilosc_min_gracza[id] = 4;

give_item(id, "weapon_hegrenade");

give_item(id, "weapon_flashbang");

give_item(id, "weapon_smokegrenade");

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{



if (!ilosc_min_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

}

else

{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

entity_set_origin(ent, origin);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);

entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}



public fwSpawn_Miny(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_min_gracza[id] = 4;

}

public DotykMiny(ent, id)

{

if(!is_valid_ent(ent))

return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

{

new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast_miny);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

}

public NowaRunda_Miny()

{

new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

while(entMiny > 0)

{

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public fwPrethink_AutoBH(id)

{

if(!ma_klase[id])

return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {

new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)

return FMRES_IGNORED;

if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )

return FMRES_IGNORED;

if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity, velocity);

velocity[2] += 250.0;

set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}

return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)

//cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker == CSW_AWP && damage > 20.0)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik CheQ edytował ten post 18.07.2012 18:49

  • +
  • -
  • 1

#3 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 19.07.2012 10:10

wyskakuje taki blad


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_admiral.sma(183) : error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"

1 Error.
Could not locate output file codclass_admiral.amxx (compile failed).

poradzilem sobie mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.07.2012 11:00

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 19.07.2012 12:30


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Admiral[Premium]";

new const opis[]			    = "zmniejszona widocznosc i grawitacja 4 miny galil+15dmg+int autobh 1/1 awp";

new const bronie			    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AWP);

new const zdrowie   = 50;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 40;

new const wytrzymalosc = 45;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);



register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()

{

precache_model(modelMiny);

sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)

{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

while(entMiny > 0)

{

  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

   remove_entity(entMiny);

  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

{

  client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ilosc_min_gracza[id] = 4;

give_item(id, "weapon_hegrenade");

give_item(id, "weapon_flashbang");

give_item(id, "weapon_smokegrenade");

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{



if (!ilosc_min_gracza[id])

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

}

else

{

  ilosc_min_gracza[id]--;

  new Float:origin[3];

  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

  new ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

  entity_set_origin(ent, origin);

  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

  entity_set_model(ent, modelMiny);

  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

  drop_to_floor(ent);

  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}

public fwSpawn_Miny(id)

{

if(is_user_alive(id))

  ilosc_min_gracza[id] = 4;

}

public DotykMiny(ent, id)

{

if(!is_valid_ent(ent))

  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

{

  new Float:fOrigin[3];

  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

  new iOrigin[3];

  for(new i=0;i<3;i++)

   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

  write_byte(TE_EXPLOSION);

  write_coord(iOrigin[0]);

  write_coord(iOrigin[1]);

  write_coord(iOrigin[2]);

  write_short(sprite_blast_miny);

  write_byte(32);

  write_byte(20);

  write_byte(0);

  message_end();

  new entlist[33];

  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

  for (new i=0; i < numfound; i++)

  {

   new pid = entlist[i];

   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

    continue;

   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));

  }

  remove_entity(ent);

}

}

public NowaRunda_Miny()

{

new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

while(entMiny > 0)

{

  remove_entity(entMiny);

  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public fwPrethink_AutoBH(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {

  new flags = pev(id, pev_flags)

  if (flags & FL_WATERJUMP)

   return FMRES_IGNORED;

  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )

   return FMRES_IGNORED;

  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

   return FMRES_IGNORED;

  new Float:velocity[3];

  pev(id, pev_velocity, velocity);

  velocity[2] += 250.0;

  set_pev(id, pev_velocity, velocity);

  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}

return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)

  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damage > 20.0)

  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych