Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Punkty za level.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 18.07.2012 17:35

Cześć, myślałem jak zrobić punkty za level.
Punkty takie jak :
Zdrowie
Niewidzialnosc
Odrodzenie
Grawitacja

Szukałem w różnych modach na jakiej jest to podstawie lecz się nie dowiedziałem, dlatego piszę tu aby ktoś mógł zrobić taki mini poradnik.
Za pomoc lecą :plus: :plus:

#2 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 19.07.2012 14:00

@up.

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.07.2012 16:22

W czym dokladniej tkwi Twój problem ?

Tak zamieniasz lvl na punkty :

punkty_gracza[id]--
grawitacja_gracza[id]+=2


Odermujesz w ten sposób jeden level, ale masz a to 2 punkty więcej w grawitacji, dziwnie to ująłeś więc tak to zrobiłem, chociaż odejmowanie lvl mija się z celem, najlepiej zrobić, że przy każdym zdobytym poziomie otrzymujesz punkt statystyk (albo NP 2, ile chcesz), a je dopiero zamieniać jak wyżej na statystyki. Nie umiesz statystyk zrobić ? Co za problem, np taka w grawitkę set_user_gravity(id, 1.0-grawitacja_gracza[id]*0.04)

Czyli przy:
0 poziom grawitacji : 1.0-0 = 1.0 ( = 800)
10 poziom grawitacji : 1.0-10*0.04 = 1.0-0.4 = 0.6 ( = 480)
itd, ale robisz to z umiarem i dajesz limity statystyk takie i wartości w moim przypadku '0.04' tak, aby na z maxymalnym poziomem grawitacji wartosc set_user_gravity nie wynosiła poniżej 0.01 najlepiej. Jak to przeliczać ?

1.0 = 800
0.5 = 400
itd..

Nie wiem jak u Ciebie matma, ale jak nie wiesz jaka grawitka jest z 0.15 to liczysz to tak : 800 / 100 * 15 = 8 * 15 = 120 ;>

Do niewidzialności używasz : set_user_rendering, do odrodzenie robisz szanse na odrodzenie przy zginięciu, np tak :

w DeathMsg robisz if :

if(random_num(1,3)==1) // daje Ci to 1/3, a na odrodzenie uzywaj funkcji : fm_cs_user_spawn

Ogolnie polecam zapoznac sie dobrze z linkiem : http://amxx.pl/dokumentacja/

Tam znajdziesz opisane funkcje z grawitacja, odradaniem, niewidzialnoscia itd ;)
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 19.07.2012 16:41

Dzięki, a dokładnie chodziło mi 2 pkt za lvl.

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.07.2012 09:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych