posiadam serwer BF2 i chcę zablokować botom możliwość dostawania i podnoszenia scout'a.
Skorzystałem z blokady awp w pierwszej rundzie i zmieniłem tak:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Bots Without Scout"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonim"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task (1.0, "pCurWeapon", 0, "", 0, "b", 20)
}
public pCurWeapon(id)
{
if ( is_user_bot(id) && user_has_weapon( id, CSW_SCOUT ) )
fm_strip_user_gun( id, CSW_SCOUT );
}
W badgepowers.inl zmieniłem:
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
else
{
givenitem = false;
}
}
Na:
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !is_user_bot(id) )
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
else
{
givenitem = false;
}
}
}
Oczywiście nie działa. Boty dostają i podnoszą scouta. Liczę na pomoc.
Użytkownik Niquit edytował ten post 18.07.2012 00:32