Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Weapon Balance Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 470
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.07.2012 16:09

Description:This plugin ensures that all firearms will be useful. In other words, less popular weapons are just as deadly now as normally mostly used ones. However due to large weapon choice what Counter-Strike offers, this plugin isn't designed only to balance the weapons power and how useful they are. It as well brings in new strategies - all weapons are more balanced up, but some are more useful in various tactical situations than others.Requires:FakeMetaHamSandWich Cvars:* "shotgun_tracers" - shotgun bullet tracers (just add the numbers).- "1" - First-Person special tracers.- "2" - Non-First-Person tracers. [default]- "4" - First-Person tracers (1 must be disabled).* "shotgun_doubleshot" - shotgun ability to perform a double-shot.- "0" - disabled. [default]- "1" - enabled.* "weapon_autoswitch_fix" - smart autoswitch if _cl_autowepswitch is enabled.- "0" - disabled.- "1" - enabled. [default]* "weapon_silentpickup" - silent weapon pick up ability.- "0" - disabled.- "1" - enabled. [default]Additional info:Tested in Counter-Strike 1.6 with amxmodx 1.8.2 (dev build hg21). You may find servers what are using this plugin by pasting "weapon_balance" cvar in search options. Notes:This plugin only modifies bullet power, accuracy in some cases, and recoil percentage - it does not change recoil to anything totally new. It took several months for this plugin to see daylight; initial event what triggered creation of this mod is VALVe's statement that Counter-Strike: Global Offensive will have balanced weapons. Warnings:It is highly recommended to install Accuracy Fix, Rate of Fire Fix, Sniper Crosshairs and Reload Animation Fix plugins before this one (in that order). Also it is not suggested to pause this plugin non-manually.Credits:I would like to thank Arkshine for CS-SDK, ConnorMcLeod for some useful tips, xPaw and n0br41ner for helping in alpha version tests, p3tsin creator of Potti - a controllable fakeplayer plugin what helped me in pre-beta tests, and ProClashGamers Clan for help in beta tests. Change-Log:* 1.0- First release. Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (weapon_balance.sma - 53.4 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych