Mam do was pytanie, a mianowicie , czy ta klasa , którą podaję w .sma zadziała ?
Jest to moja pierwsza klasa , więc nie wiem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#define AUTHOR "Kai"
#define PLUGIN "Zabojca"
#define VERSION "1.0"
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zabojca"
new const opis[] = "Jest Nieslyszalny, na nozu zmniejszona widocznosc, darmowy granat"
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zycie = -20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zycie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 0)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 1)
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
else
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
public NowaRunda(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
}