Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pierwsza Klasa do Cod Moda

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 17.07.2012 15:37

Witam.
Mam do was pytanie, a mianowicie , czy ta klasa , którą podaję w .sma zadziała ?
Jest to moja pierwsza klasa , więc nie wiem.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>

#define AUTHOR "Kai"
#define PLUGIN "Zabojca"
#define VERSION "1.0"

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zabojca"
new const opis[] = "Jest Nieslyszalny, na nozu zmniejszona widocznosc, darmowy granat"
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zycie = -20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN);
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zycie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 0)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 1)
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
else
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
public NowaRunda(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
}

  • +
  • -
  • 0
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#2 PanBogaty

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 17.07.2012 15:39

Nie.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych