Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie nicku gracza przy zabójstwie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 16.07.2012 08:49

Witam.
Próbuję zrobić zabójcę gigantów. Jeżeli zabijemy kogoś kto ma więcej niż 30 lvl+ dostajemy dodatkowy exp i mam problem z odpowiednim if'em


new roznica_poziomow = player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]

if(roznica_poziomow >= 30){
new nick_ofiary[33][64]
new nick_zabijaki[33][64]
get_user_name(victim_id, nick_ofiary[victim_id], 63);
get_user_name(killer_id, nick_zabijaki[killer_id], 63);
new doswiadczenie_za_giganta = 2*(player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]);
nowe_doswiadczenie += doswiadczenie_za_giganta
ColorChat(killer_id, GREEN, "[Diablo]^x03 Gracz %s zabil %s ktory mial %i poziomow wiecej. Gratulacje! W nagrode otrzymuje %i dodatkowego doswiadczenia!^x04", nick_zabijaki[killer_id], nick_ofiary[victim_id], doswiadczenie_za_giganta/2, doswiadczenie_za_giganta);
}

Błąd jest w linijkach:

new nick_ofiary[33][64]
new nick_zabijaki[33][64]

I kod nie chcę się dalej wykonywać.

jak to poprawnie zapisać?
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 16.07.2012 12:31

ale jaki blad ze zle zarejestrowane czy co ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.07.2012 12:33

Ja bym użył tablic jednoelementowych bo po co skoro nie przechowujesz globalnie nicków graczy tylko pobierasz je w funkcji i od razu wyświetlasz.
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.07.2012 19:42

Zamień sobie ten 4 linijki na :
new nick_ofiary[64]
new nick_zabijaki[64]
get_user_name(victim_id, nick_ofiary, 63);
get_user_name(killer_id, nick_zabijaki, 63);

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.07.2012 15:09

Tak jak speedkill, oraz po co :

new doswiadczenie_za_giganta = 2*(player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]);


skoro

new roznica_poziomow = player_lvl[victim_id] - player_lvl[killer_id]


?

Nie latwiej bedzie :

new doswiadczenie_za_giganta = 2*roznica_poziomow;


? =d
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych