Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slicli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 13.07.2012 10:15

Witam proszę o zrobienie tych klas:

Normalne:
1.Assasin
1/1 Nóż 1/7 Deagle Zmniejszona Grawitacja
==========================================
2.Lekki Snajper
Scout 1/2 Tmp 1/18
==========================================
3.Strzelec
1/15 M4A1 Deagle 1/7 He
==========================================
4.Partyzant
P90 1/20 Dynamit
==========================================
5.Rosjanin
Ak 47 1/15 He, Smoke, Dual Elites (Obrażenia +Int.)
==========================================
6.Policjant
Mp5 1/15, Multi Jump 2 skoki.
==========================================
7.Swat
M4A1 1/15 usp 1/10, 2x Flash Podczas kucania jego widoczność spada do 110
==========================================
8.Saper
Mac 10 1/14 3 miny Wyżej skacze, defuse kit
==========================================
9.Wsparcie Ogniowe
Mp5 1/15 2 rakiety (obrażenia + Int)
==========================================
10.Szpieg
Famas 1/17 Gail 1/20, He, ubranie wroga
==========================================
11.Rusher
XM1014 1/8 M3 1/7
==========================================
12.Medyk
Mp5 1/16 4 Apteczki
==========================================

Od Levela:
1.Ciężki Snajper (250lvl)
1/2 Awp Five Seven 1/12 1/2 Nóż
============================
2.Zawodowy Zabójca (500lvl)
M4A1 1/15, 1/17 MP5, He
============================
3.Mistrz (1001lvl)
M4A1 1/14, AK47 1/17,Deagle 1/7 (Brak rozrzutu)
============================
4.PRO (2001lvl)
Mp5 1/17, Ump 1/15, widzi miny, posiada 2 apteczki, może wykonać 2 skoki.
============================

PREMIUM: ( Flaga H )
1.`BukA
Posiada Awp 1/1, M4A1 1/12, 1/1 nóz
=============================
2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int)
=============================
3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He
=============================
4.Agent
Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.
=============================


Za pomoc dziękuje i bedzie ( + ) czekam na odpowiedzi

Użytkownik mateusz120 edytował ten post 13.07.2012 10:20

  • +
  • -
  • 0

#2 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 13.07.2012 14:41

1. Asassin


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Asassin";
new const opis[] = "1/1 Nóż 1/7 Deagle Zmniejszona Grawitacja.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 7) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}


4. partyzant


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "P90 1/20 Dynamit";
new const bronie = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}

}

public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}


public NowaRunda_Dynamit()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



6. Policjant


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Policjant";
new const opis[] = "Mp5 1/15, Multi Jump 2 skoki.";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#3 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 13.07.2012 15:56

Dzięki czekam na reszte

Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#4 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.07.2012 20:52

Łap sapera :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 13.07.2012 23:02

Dzięki czekam na reszte
  • +
  • -
  • 0

#6 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 14.07.2012 08:56

12. medyk

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Mp5 1/16 4 Apteczki";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 4 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 16) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}


9.Wsparcie ogniowe

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Mp5 1/15 2 rakiety (obrażenia + Int)";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#7 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.07.2012 09:57

Dla Was + Czekam na reszte
  • +
  • -
  • 0

#8 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 15.07.2012 10:44

Ref
  • +
  • -
  • 0

#9 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 15.07.2012 14:05

Napisz, które jeszcze zostały :)

Załączony plik  cod_lekkisnajper.sma   1,21 KB  41 Ilość pobrań
  cod_lekkisnajper.amxx

Załączony plik  cod_strzelec.sma   1,29 KB  38 Ilość pobrań
  cod_strzelec.amxx

Załączony plik  cod_szpieg.sma   1,52 KB  38 Ilość pobrań
  cod_szpieg.amxx

Załączony plik  cod_rusher.sma   1,2 KB  37 Ilość pobrań
  cod_rusher.amxx

Użytkownik GeDox edytował ten post 15.07.2012 14:09

  • +
  • -
  • 1

#10 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 16.07.2012 19:23

Zostały jeszcze takie ale te od lvl proszę napisac normalnie ja już sobie dodam do nich lvl a dla ciebie ( + ) i czekam na reszte

Normalne:

7.Swat
M4A1 1/15 usp 1/10, 2x Flash Podczas kucania jego widoczność spada do 110
==========================================

Od Levela:
1.Ciężki Snajper (250lvl)
1/2 Awp Five Seven 1/12 1/2 Nóż
============================
2.Zawodowy Zabójca (500lvl)
M4A1 1/15, 1/17 MP5, He
============================
3.Mistrz (1001lvl)
M4A1 1/14, AK47 1/17,Deagle 1/7 (Brak rozrzutu)
============================
4.PRO (2001lvl)
Mp5 1/17, Ump 1/15, widzi miny, posiada 2 apteczki, może wykonać 2 skoki.
============================

PREMIUM: ( Flaga H )
1.`BukA
Posiada Awp 1/1, M4A1 1/12, 1/1 nóz
=============================
2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int)
=============================
3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He
=============================
4.Agent
Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.
=============================
  • +
  • -
  • 0

#11 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 17.07.2012 20:40

Ref
  • +
  • -
  • 0

#12 BANANOWY

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.07.2012 22:11

Łap tutaj SWATA i Smerfika

Załączone pliki


Użytkownik BANANOWY edytował ten post 17.07.2012 22:17

  • +
  • -
  • 0

#13 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 19.07.2012 09:44

Ref
  • +
  • -
  • 0

#14 55DEUgCgZsjZHWpM

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:71
  • Imię:=
Offline

Napisano 19.07.2012 20:48

co zostało bo się gubię
  • +
  • -
  • 0

#15 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 19.07.2012 21:15

Normalne:

7.Swat
M4A1 1/15 usp 1/10, 2x Flash Podczas kucania jego widoczność spada do 110
==========================================

Od Levela:
1.Ciężki Snajper (250lvl)
1/2 Awp Five Seven 1/12 1/2 Nóż
============================
2.Zawodowy Zabójca (500lvl)
M4A1 1/15, 1/17 MP5, He
============================
3.Mistrz (1001lvl)
M4A1 1/14, AK47 1/17,Deagle 1/7 (Brak rozrzutu)
============================
4.PRO (2001lvl)
Mp5 1/17, Ump 1/15, widzi miny, posiada 2 apteczki, może wykonać 2 skoki.
============================

PREMIUM: ( Flaga H )
1.`BukA
Posiada Awp 1/1, M4A1 1/12, 1/1 nóz
=============================
2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int)
=============================
3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He
=============================
4.Agent
Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.
=============================


Te Proszę od lvl tylko zrobic a ja sobie już to dodam
  • +
  • -
  • 0

#16 55DEUgCgZsjZHWpM

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:71
  • Imię:=
Offline

Napisano 20.07.2012 19:49

łap buke i powiedz czy działa 1/x z awp i m4, tak zrobię całą resztę klas premium, a jak nie to naprawie

A i nie na Flagę H czyli admin_cfg tylko ADMIN_LVL_H czyli flagę T

Załączone pliki


Użytkownik Mesiuskate edytował ten post 20.07.2012 19:50

  • +
  • -
  • 0

#17 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 20.07.2012 20:25

Nie nie działa :/
  • +
  • -
  • 0

#18 Siedem

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:41
  • Imię:D
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.07.2012 21:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Swat";
new const opis[] = "masz szanse na natychmiastowe z M4A1 1/15 usp 1/10";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 110);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && !random(10) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && !random(15) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Siedem edytował ten post 20.07.2012 21:45

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#19 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 20.07.2012 23:30

Dzięki ( + ) dla ciebie

Jeszcze Tylko Te :


1.Ciężki Snajper
1/2 Awp Five Seven 1/12 1/2 Nóż
============================
2.Zawodowy Zabójca
M4A1 1/15, 1/17 MP5, He, deagle
============================
3.Mistrz
M4A1 1/14, AK47 1/17,Deagle 1/7 (Brak rozrzutu)
============================
4.PRO
Mp5 1/17, Ump 1/15, widzi miny, posiada 2 apteczki, może wykonać 2 skoki.
============================

PREMIUM: ( Admin lvl H )
1.`BukA
Posiada Awp 1/1, M4A1 1/12, 1/1 nóz , deagle
=============================
2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int), deagle , usp
=============================
3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He , usp
=============================
4.Agent
Posiada M4A1 1/14, Deagle 1/5, 1/2 nóż, 3 rakiety, He.
=============================

proszę o szybką odpowiedz pilnie potrzebuję tych klas
  • +
  • -
  • 0

#20 55DEUgCgZsjZHWpM

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:71
  • Imię:=
Offline

Napisano 21.07.2012 06:47

Nie nie działa :/

3.Terrorysta
Posiada Elites 1/13, Deagle 1/5 Zmniejszona grawitacja, He , usp

2.Smerfus
Dual Mp5 1/14, He (obrażenia +Int), deagle , usp


Spoko robiłem nowym sposobem C:, jaka ma być gravitka ?, ile ma w he 100 int dawać obrażeń, a bo od lvl to nie umiem robić klas, umiesz dopisać co i jak ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych