Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Napis GLOBAL (przy globalnych pokemonach).

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 12.07.2012 09:02

Witam niecały miesiąc temu stworzyłem swój pokemod dla zabawy no i myślałem co można tam dodać jedną z modyfikacji był zielony napis
GLOBAL przy pokemonach z globalnym skillem. Co dziwne nie miałem z tym problemów oO.

Plik który będziemy musieli edytować to helps.inl

Szukamy


new text[2501], len = 2500, n, i, line_format[300];
new ename[NAME_LENGTH];

Pod tym dodajemy

new global[200];

Szukamy

if( PokeInfo[i] & PI_EVOLVE ){
	if( (evolve = OtherEvolve(i)) ){
	 if( evolve == TRADE_EVOLVE )
	  copy(ename,25,"(Trading)")
	 else
	  formatex(ename,25,"(%s)",ItemToName(-1*evolve))
	}
	else if( (evolve = LevelEvolve(i)) )
	 formatex(ename,25,"(Level %d)",evolve)
   }
   else
	copy(ename, 25, EMPTY)
Wklejamy pod tym teraz nasz główny kod
if( PokeInfo[i] & PI_GLOBAL ){
	 copy(global,200,"- <font color='green'>GLOBAL</font>")
   }

else
copy(global, 25, EMPTY)

Następnie w poniższych formatexach musimy dodać %s oraz zmienną global

W moim przypadku wygląda to tak

if(motd && its_a_motd && show_pics)
	formatex(line_format, 300, "%d. %s %s%s %s - %s - %s<br>",i,PokeImageHtml(i),PokeToName(i),ename,global,SkillToName(PokeSkill[i]),SkillDescription(PokeSkill[i],id))
   else
	formatex(line_format, 300, "%d.%s%s %s - %s - %s%s",i,PokeToName(i),ename,global,SkillToName(PokeSkill[i]),SkillDescription(PokeSkill[i],id),motd?"<br>":EMPTY)

W temacie zamieszczam również sma helps.inl gdzie spolszczyłem prawie wszystko oraz zmieniłem wygląd pokedexa. Oczywiście modyfikacja na pokemony globalne jest również wgrana.

Ps. Dziś odkryłem że istnieje pokemod który posiada również taką modyfikacje. Autorów tamtego pokemoda przepraszam i mam nadzieje że nie będą mieć do mnie urazy przez to że udostępniłem tą modyfikacje.

Załączone pliki

  • Załączony plik  helps.inl   23,81 KB  103 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.07.2012 10:10

Szczerzę mówiąc, nigdy nie wpadłem na ten pomysł, chociaż jest bardzo przydatny ; ) To samo można zrobić z pokemonami cięzkimi lub legenadmi, bo ja korzystam z pluiny, który wyszukuję pokemony z odpowiednią flagą (np. flaga od legend) i wypisuje wszystkie po kolei w motd.

+
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych