Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy Kod zadziała i gdzie nauczyć się Pawn'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.07.2012 08:50

Witam zacząłem uczyć się programowania w Pawn'ie i chciałbym się zapytać czy kod który jest niżej jest poprawny jak go zmienić itd. (kod nie skończony)

I chciałem od razu zapytać się gdzie nauczyć się Pawn'a (jakieś przykłady itd.)

Z góry dziękuje za pomoc.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define AUTHOR "glut"
#define VERSION "1.0"

#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2
#define BRONIE_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_9
#define SV_KEYS

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vip","opis_vipa");
register_clcmd("say /mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);

register_menu("menu_vipa",MYMENU_KEYS,"cbmenu_vipa");
register_menu("bronie",BRONIE_KEYS,"cbbronie");
}
public opis_vipa(id)
{
show_motd(id, "vip.txt")
}
public menu_vipa(id)
{
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "\yMenu VIPA^n^n\w1.Menu Broni^n\w2.Sklep^n^n");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbmenu_vipa(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
bronie(id)
client_print(id,print_chat,"Wybierz Bron");
}
case 1:
{
sklep_vipa(id)
client_print(id,print_chat,"Kup w sklepie Vipa");
}
}
}
public bronie(id)
{
show_menu(id,BRONIE_KEYS, "\yBronie Vipa^n^n\w1.M4A1+DEAGLE^n\w2.AK47+DEAGLE^n\w3.AWP+DEAGLE^n\w4.MP5+DEAGLE^n\w5.SHOTGUN+DEAGLE^n\w0.Zamknij^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 1:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales AK47,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales AWP,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales MP5,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales SHOTGUN,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
public sklep_vipa(id)
{
show_menu(id,SV_KEYS, "");
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 12.07.2012 08:50

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#2 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.07.2012 20:21

ref
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 12.07.2012 22:09

Kod nie zadziała bo ma parę błędów
a co do nauki to - http://amxx.pl/topic/87598-nauka-amxx/
2 i 3 post polecam
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#4 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 12.07.2012 22:12

A mógłbyś wskazać co jest nie tak w moim kodzie ?
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 230
Wszechwidzący

  • Postów:1 262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 13.07.2012 00:10

Po 1 tutaj
show_menu(id,SV_KEYS, "");
Nie ustawiłeś co ma się wyświetlić

no i te case 9 trochę mi się wydaje że tak nie może być :P
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#6 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 13.07.2012 08:40

Witam zacząłem uczyć się programowania w Pawn'ie i chciałbym się zapytać czy kod który jest niżej jest poprawny jak go zmienić itd. (kod nie skończony)


Wiem że nic nie jest wpisane ponieważ dopiero wymyslalem co ma być u vipa w sklepie. case :9 dałem jako zamknięcie pluginu nw czy dobrze ale robiłem to na logike :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 13.07.2012 21:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define AUTHOR "glut"
#define VERSION "1.0"

#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2
#define BRONIE_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_9
#define SV_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_9

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /vip","opis_vipa");
register_clcmd("say /mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);

register_menu("menu_vipa",MYMENU_KEYS,"cbmenu_vipa");
register_menu("bronie",BRONIE_KEYS,"cbbronie");
register_menu("sklep_vipa",SV_KEYS,"cbsklep_vipa");
}
public opis_vipa(id)
{
show_motd(id, "vip.txt")
}
public menu_vipa(id)
{
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "\yMenu VIPA^n^n\w1.Menu Broni^n\w2.Sklep^n^n");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbmenu_vipa(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
bronie(id)
client_print(id,print_chat,"Wybierz Bron");
}
case 1:
{
sklep_vipa(id)
client_print(id,print_chat,"Kup w sklepie Vipa");
}
}
}
public bronie(id)
{
show_menu(id,BRONIE_KEYS, "\yBronie Vipa^n^n\w1.M4A1+DEAGLE^n\w2.AK47+DEAGLE^n\w3.AWP+DEAGLE^n\w4.MP5+DEAGLE^n\w5.SHOTGUN+DEAGLE^n\w0.Zamknij^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales AK47,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales AWP,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales MP5,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 4:
{
give_item(id,"weapon_xm1014")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales SHOTGUN,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 9:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Otrzymales wszystkie granaty!!!");
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
public sklep_vipa(id)
{
show_menu(id,SV_KEYS, "\ySklepVipa^n^n\w1.Dodatkowe 50HP\y:Koszt 10000^n\w2.Zmniejszona grawitacja\y:Koszt 8000^n\w3.Zmniejszona widoczność\y:Koszt 8000^n\w0.Zamknij^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbsklep_vipa(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
case 1:
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, Float:gravity = 0.75)
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja została zmniejszona do 600");
}
case 2:
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 100)
client_print(id,print_chat,"Twoja widzocznosc została zmniejszona do 100");
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}


Kod zaktualizowany. Chciałbym się dowiedzieć czy wszystko jest ok (Pierwszy plugin od początku sam napisany :) ) Jak zrobic aby przy nowej rundzie moce znikały i jak dodać informacje jeżeli nie mamy tyle pieniędzy i jaki kod aby nie wywalało w tt paki jeżeli posiadamy

Użytkownik glut1997 edytował ten post 13.07.2012 21:34

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#8 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 13.07.2012 21:38

A czy Zmniejszona Widoczność lub grawitacja ma być na całą rundę/mapę? Bo jak nie to nie zrobiłeś funkcji normalizujących.

//Jestem Amatorem , proszę nie besztać mnie :)
  • +
  • -
  • 0
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#9 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 13.07.2012 21:46

Jak zrobic aby przy nowej rundzie moce znikały


Dobrze mówisz i zapytałem jak to zrobić

A z pieniędzmi zadziała tak ?

case 0:
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
else
{
cs_get_user_money(cs_get_user_money < 10000)
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 13.07.2012 21:50

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.07.2012 22:03

Jak zrobic aby przy nowej rundzie moce znikały


Dobrze mówisz i zapytałem jak to zrobić

A z pieniędzmi zadziała tak ?

case 0:
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
else
{
cs_get_user_money(cs_get_user_money < 10000)
}

Chyba chodziło Ci o coś takiego :
case 0:
{
	if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
	{
		cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
		set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
		client_print(id,3,"Kupiles dodatkowe 50HP");
	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Nie masz tyle kasy")
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#11 Kai

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 13.07.2012 22:11

Potrzebna Ci będzie funkcja Warunkowa - Jeżeli - if().

Zrób sobie nową zmienną, która będzie się równać kasie , którą ma gracz.

new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)


później napisz koszt tego produktu ( Brzmi trochę przedsiębiorczo :))

new koszt = 10000;


i teraz dopiero funkcja warunkowa.

 if(kasa_gracza<koszt)
{
//tutaj mozesz sobie napisac co sie stanie jezeli jest mniejsza , np.
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy, aby zakupic ten przedmiot");
}


Potem możesz zrobić else , ale nie musisz. np.

else
{
client_print(id , print_chat "Kupiles dodatkowe 50HP");
//teraz stworz sobie kolejna nowa zmienna
new zycie=get_user_health(id)
// potem dodaj
set_user_health(id, zycie+50)
// i na sam koniec , aby odjelo Ci kase napisz
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);

  • +
  • -
  • 1
Aktualnie zajmuję się Biohazardem. Zapraszam na serwer.

Dołączona grafika

#12 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 13.07.2012 22:14

SpeedKill Dzięki tylko mam małe błędy podczas kompilacji

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

C:\Users\Mateusz\Desktop\glut vip 1.0.sma(190) : warning 209: function "cbbronie" should return a value
C:\Users\Mateusz\Desktop\glut vip 1.0.sma(204) : error 088: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mateusz\Desktop\glut vip 1.0.sma(217) : error 088: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mateusz\Desktop\glut vip 1.0.sma(230) : error 088: number of arguments does not match definition
C:\Users\Mateusz\Desktop\glut vip 1.0.sma(244) : warning 209: function "cbsklep_vipa" should return a value

3 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Mateusz\Desktop\glut vip 1.0.amx (compile failed).

Compilation Time: 2,10 sec

tyczy sie to linijek

cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define AUTHOR "glut"
#define VERSION "1.0"

#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2
#define BRONIE_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_9
#define SV_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_9

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /vip","opis_vipa");
register_clcmd("say /mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);

register_menu("menu_vipa",MYMENU_KEYS,"cbmenu_vipa");
register_menu("bronie",BRONIE_KEYS,"cbbronie");
register_menu("sklep_vipa",SV_KEYS,"cbsklep_vipa");
}
public opis_vipa(id)
{
show_motd(id, "vip.txt")
}
public menu_vipa(id)
{
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "\yMenu VIPA^n^n\w1.Menu Broni^n\w2.Sklep^n^n");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbmenu_vipa(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
bronie(id)
client_print(id,print_chat,"Wybierz Bron");
}
case 1:
{
sklep_vipa(id)
client_print(id,print_chat,"Kup w sklepie Vipa");
}
}
}
public bronie(id)
{
show_menu(id,BRONIE_KEYS, "\yBronie Vipa^n^n\w1.M4A1+DEAGLE^n\w2.AK47+DEAGLE^n\w3.AWP+DEAGLE^n\w4.MP5+DEAGLE^n\w5.SHOTGUN+DEAGLE^n\w0.Zamknij^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales AK47,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales AWP,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales MP5,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 4:
{
give_item(id,"weapon_xm1014")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales SHOTGUN,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 9:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Otrzymales wszystkie granaty!!!");
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
public sklep_vipa(id)
{
show_menu(id,SV_KEYS, "\ySklepVipa^n^n\w1.Dodatkowe 50HP\y:Koszt 10000^n\w2.Zmniejszona grawitacja\y:Koszt 8000^n\w3.Zmniejszona widoczność\y:Koszt 8000^n\w0.Zamknij^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbsklep_vipa(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, Float: 0.75)
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja została zmniejszona do 600");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 2:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_get_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 100)
client_print(id,print_chat,"Twoja widzocznosc została zmniejszona do 100");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 13.07.2012 22:15

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#13 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.07.2012 00:28

Jak Ty chcesz się nauczyć pawn-a, jak nie znasz podstaw angielskiego?
cs_get_user_money(id, cs_get_user_money(id)-8000) - wygląda to tak: zwracasz ile ma pieniędzy gracz, potem znowu to samo i chcesz niby odjąć pieniądze. Jak masz to zrobić, skoro 1 warunek to cs_get czyli ile ma/posiada? cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-xxx) - tak ma to być, bo Ty chcesz mu ustawić ilość pieniędzy, a potem odczytać ile ma kasy i odjąć ją (w tym przypadku).

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.07.2012 00:31


#14 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2012 01:17

cs_get_user_money pobiera liczbę posiadanych dolarów, aby je zmienić, należy użyć funkcji cs_set_user_money.
Podobnie w set_user_gravity jako drugi parametr należy podać wartość zmiennoprzecinkową, ale bez
Float:
, który jest jedynie wpisem w dokumentacji wskazującym na typ danych, które należy wpisać.
Na początku nowej rundy warto cofnąć zakupione bonusy t.j. grawitacja, ustawiając po prostu ich wartość na domyślną.

#15 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 14.07.2012 06:52

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define AUTHOR "glut"
#define VERSION "1.0"

#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2
#define BRONIE_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_9
#define SV_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_9

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /vip","opis_vipa");
register_clcmd("say /mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say mv","menu_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say bronie","bronie",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say /sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);
register_clcmd("say sv","sklep_vipa",ADMIN_LEVEL_H);

register_menu("menu_vipa",MYMENU_KEYS,"cbmenu_vipa");
register_menu("bronie",BRONIE_KEYS,"cbbronie");
register_menu("sklep_vipa",SV_KEYS,"cbsklep_vipa");
}
public opis_vipa(id)
{
show_motd(id, "vip.txt")
}
public menu_vipa(id)
{
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "\yMenu VIPA^n^n\w1.Menu Broni^n\w2.Sklep^n^n");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbmenu_vipa(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
bronie(id)
client_print(id,print_chat,"Wybierz Bron");
}
case 1:
{
sklep_vipa(id)
client_print(id,print_chat,"Kup w sklepie Vipa");
}
}
}
public bronie(id)
{
show_menu(id,BRONIE_KEYS, "\yBronie Vipa^n^n\w1.M4A1+DEAGLE^n\w2.AK47+DEAGLE^n\w3.AWP+DEAGLE^n\w4.MP5+DEAGLE^n\w5.SHOTGUN+DEAGLE^n\w0.Wroc^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbbronie(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales AK47,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales AWP,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales MP5,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 4:
{
give_item(id,"weapon_xm1014")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales SHOTGUN,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");
}
case 9:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Otrzymales wszystkie granaty!!!");
menu_vipa(id)
}
}
}
public sklep_vipa(id)
{
show_menu(id,SV_KEYS, "\ySklepVipa^n^n\w1.Dodatkowe 50HP\y:Koszt 10000^n\w2.Zmniejszona grawitacja\y:Koszt 8000^n\w3.Zmniejszona widoczność\y:Koszt 8000^n\w0.Wroc^n^n\yVip 1.0 Stworzony przez:^n\wglut");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbsklep_vipa(id,key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-10000)
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
client_print(id,print_chat,"Kupiles dodatkowe 50HP");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 1:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id,print_chat,"Twoja grawitacja została zmniejszona do 600");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 2:
{
if(cs_get_user_money(id) >= 8000)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-8000)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 100)
client_print(id,print_chat,"Twoja widzocznosc została zmniejszona do 100");
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Nie masz tyle kasy")
}
}
case 9:
{
menu_vipa(id)
}
}
}
Dzięki jesze mam pytanie. Co zrobić aby po wybraniu broni vipa juz w tej rundzie nie mozna bylo wejsc i zeby nie wywalal paki. A i żeby moce które otrzymujemy w sklepie znikały po 1 rundzie

Użytkownik glut1997 edytował ten post 14.07.2012 06:57

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#16 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.07.2012 11:41

Zapoznaj się z tematem: http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
Możesz utworzyć zmienną new item[33] == false;

i potem do każdego dać tak:

item[id]==1
item[id]==2

potem w evencie nowej rundu:

if(item[id]==1)
set_user_gravity(id, 1.0)
else if(item[id]==2)
set....
else if(item[id])
item[id] == false;

itd.

Może ktoś będzie miał lepszy pomysł :D Bo można zrobić new bool:gravity[33], ale tyle ile jest itemów tyle bool-i musiałbyś stworzyć.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.07.2012 11:42


#17 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.07.2012 14:06

Na początku każdej rundy ustaw każdemu graczowi grawitację na 800 i widoczność na 255.

Co zrobić aby po wybraniu broni vipa juz w tej rundzie nie mozna bylo wejsc

Jeśli chodzi o ponowne wejście do menu, to stwórz np. zmienną globalną new bool:MENU[33];
Na początku rundy ustawiaj ją każdemu na false; po wybraniu jakiejkolwiek opcji na true;
Przed wejściem do menu, sprawdzaj, czy MENU[id]==false i jeśli tak, to dopuść do menu, jeśli nie, to nie dopuszczaj.
Z paką nie zrozumiałem, jeśli chodzi o AFK KISS etc. to najlepiej będzie edytować tamten plugin.

#18 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2012 13:28

Z paką chodzi mi o to że. Jest gracz w tt posiada pake i ma menu z wyborem broni. Chciałbym aby wywalał wszystkie itemy gracza i dawał z tego menu ale zostawiał pakę.
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#19 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.07.2012 13:34

To podaj w takim razie kod odpowiedzialny za usuwanie paki, wystarczy proste sprawdzenie, czy gracz bombę posiada przed strip_user_weapons i po wykonaniu, ponowne dodanie bomby.

#20 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2012 13:36

new bool:HasC4[33]


case 0:
{
if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
HasC4[id] = true;
else
HasC4[id] = false;

give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
client_print(id,print_chat,"Wybrales M4A1,DEAGLE i wszystkie granaty!!!");

if (HasC4[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant( id );
}
}


To tak zadziala ??

a i jeszcze czy wywali bronie wszystkie jezeli zastosuje ?

strip_user_weapons (id)

Użytkownik glut1997 edytował ten post 15.07.2012 13:43

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych