Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.07.2012 16:17

Witam.

Mam pytanie a zarazem prośbę. Dało by się zrobić tak by w danej broni po użyciu bind'a "zoom" model broni zmieniał się na model który wygląda jak zoom (mam taki) i do tego kiedy ta funkcja jest włączona nasz rozrzut broni zmniejsza się o 40%.

Przykład:
Mamy AK47. Po wciśnięciu klawisza "zoom" zmienia nam się na inny model i dostajemy mniejszy rozrzut. Gdy klikniemy klawisz powtórnie lub zmienimy na inną broń to wszystko wróci do normy.

Bardzo proszę o pomoc przy kodzie. Jeśli będzie potrzeba więcej informacji itp. to proszę o info.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 10.07.2012 16:18

Znany jako oeN.


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.07.2012 17:38

Powiem Ci, że się da. Zauważ, tutaj masz niemalże gotowca: http://amxx.pl/topic...le-sniper-v012/

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.07.2012 18:44

Wiesz czym to jest podobne do mojej prośby? Tym że jest model inny :D A jeśli chodzi o Zoom'a to nie ma to być przybliżenie aka snipera albo aug. Ja mam MODEL! zoom'a który jest podobny do przybliżenia broni w grach Battlefield lub Call of Duty MW. Czyli broń idzie na środek ekranu i jest specjalny celownik. Ja mam właśnie model takiego celownika na środku i chciałbym żeby można było go włączyć komendą "zoom" i żeby w tym czasie był zmniejszony Norecoil o jakieś 40%.

Znany jako oeN.


#4 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 10.07.2012 21:41

À propos podmiany celownika może pomoże Ci ten temat.
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.07.2012 07:54

Ten czy tamten temat różnicy nie robi. I nadal nikt nie zrozumiał. Mi nie chodzi o jakiś zoom który wygląda jak w Snajperkach (mniej więcej tak: (+) :D) tylko to jest !MODEL! tak jakby broni normalnej tyle że wygląd ma inny.
Może coś podpowiem.
Zrobić public zoom. W nim dać podmianę modelu V_AK47.mdl na model ZOOM.mdl i zmniejszyć nasz rozrzut przy strzale. Zrobić if gdy ktoś używa public zoom i użyje go jeszcze raz to broń wraca do wcześniejszego stanu V_AK47.mdl i rozrzut broni jest normalny.

new bool:zoom[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("zoom","CurWeapon","be", "1=1");
register_clcmd("zoom","zoom")
}

public zoom(id) {

new weapon = read_data(2);

if(!zoom[id] && weapon == CSW_AK47)
{
zoom[id] = true
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/zoom.mdl")
}

if(zoom[id])
{
zoom[id] = false
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
}
}


Tylko nie wiem jak z rozrzutem zrobić :D

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 11.07.2012 07:56

Znany jako oeN.


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.07.2012 15:42

Kod, który zalinkowałem, podmienia model broni w momencie zoomu na deagle.
Wystarczy, że podmienisz deagle na ak47 i uzyskasz podmianę modeli.
Usuń do tego zmianę zooma jako widoku snajperskiego i pozostanie Ci jedynie zmniejszyć recoil.

Osobiście nigdy nie znalazłem dobrego no-recoila.
Większość niedość, że trzęsie ekranem, to jeszcze rozrzut zwieksza, zamiast likwidować.
Już o strzelaniu w biegu nie wspomnę.

Jedyny kod, zmniejszający naprawdę recoil, jaki znalazłem, to
public server_frame()
for ( new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++ )
if ( is_user_alive(id) && g_HasRecoil[id] )
set_pev(id, pev_punchangle, gPAngle);
który nie dość, że bardzo mocno obciąża serwer, to jeszcze nie do końca eliminuje rozrzut u gracza.
Jeśli ktoś jest w posiadaniu dobrego norecoila, to z chęcią przygarnę.

#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.07.2012 09:04

Ten deagle jest ciągle zamiast zwykłego. Nie ważne czy używasz zoom'a czy nie. Tylko że podmienić model to ja potrafię ale jak zrobić by zoom był modelem broni a nie sprites zoom'a snajperki.

Znany jako oeN.


#8 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 14.07.2012 21:14

@refresh

Znany jako oeN.


#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.07.2012 21:17

@refresh

Znany jako oeN.


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2012 02:23

No recoil da się zrobić aczkolwiek użytkownik i tak będzie widział jakby strzelał z rozrzutem mimo iż serwer widzi to jakby strzelał idealnie "prosto"
Wynika to z tego że wszystko jest obliczane u gracza który potem przesyła to do serwera ( dzięki temu możliwe jest działanie takich cheatów jak norecoil )

na potwierdzenie
void UTIL_GunshotDecalTrace( TraceResult *pTrace, int decalNumber )
{
    if ( decalNumber < 0 )
        return;

    int index = gDecals[ decalNumber ].index;
    if ( index < 0 )
        return;

    if (pTrace->flFraction == 1.0)
        return;

    MESSAGE_BEGIN( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, pTrace->vecEndPos );
        WRITE_BYTE( TE_GUNSHOTDECAL );
        WRITE_COORD( pTrace->vecEndPos.x );
        WRITE_COORD( pTrace->vecEndPos.y );
        WRITE_COORD( pTrace->vecEndPos.z );
        WRITE_SHORT( (short)ENTINDEX(pTrace->pHit) );
        WRITE_BYTE( index );
    MESSAGE_END();
}

public plugin_init(){
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message( 23 , "handleMessage" );
}

public handleMessage( msgID , msgDest , msgEntity ){
	
	client_print( 0 , 3 , "%d | %d | %d" , msgID , msgDest , msgEntity );
	
	if( get_msg_arg_int( 1 ) == 109 ) {
		
		client_print( 0 , 3 , "ohYes" );
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

nic nie wykrywa przy strzale
  • +
  • -
  • 1

#11 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.07.2012 18:59

Może jednak sobie daruje norecoil. Wystarczy sam sposób na ten zoom.
1. Zmienia model broni (wszystkie prócz - wszystkich snajperek, AUG, SG552 lub 550 tak jakby Aug ale TT :D i m249) na model zoom.mdl.
2. Podczas zmiany aktywuje się przybliżenie które jest w AUG, SG550 czy tam 552.
3. Zmiana modelu następuje podczas wciśnięcia +attack2. Ponowne wciśnięcie przycisku sprawia że wszystko wraca do poprzedniego modelu.
4. Automatycznie zakłada tłumik na M4A1 na początku rundy (nie używając +attack2, wiem że takie coś da się zrobić bo widziałem na Cs-pochylnia :D)

Znany jako oeN.


#12 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.07.2012 16:50

@f5

Znany jako oeN.


#13 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 31.07.2012 15:50

@ref

Znany jako oeN.


#14 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.08.2012 19:27

@ref

Znany jako oeN.


#15 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 03.08.2012 10:37

ref

Znany jako oeN.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych