Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Prosba o Menu z Wyborem Gravitki Speeda Gravity+ Speeda
Temat rozp.
Split
, 09.07.2012 13:32
deathrun
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.07.2012 13:32
Witam Chcialbym Sie Zapytac Czy ktos moglby mi zrobic Menu Na dr
Jak Zaczyna sie runda jest menu a w nim do wyboru Grawitacja , Speed , Grawitacja+Speed
np jak gracz sie zabije i respawnuje sie to ma te menu caly czas
proszę o POMOC!!!!!
Jak Zaczyna sie runda jest menu a w nim do wyboru Grawitacja , Speed , Grawitacja+Speed
np jak gracz sie zabije i respawnuje sie to ma te menu caly czas
proszę o POMOC!!!!!
LoL, 500 postów ;D
#2
Napisano 10.07.2012 22:26
Odświeżam
Użytkownik Jotpe edytował ten post 10.07.2012 22:27
LoL, 500 postów ;D
#3
Napisano 12.07.2012 09:54
Odświeżam!
LoL, 500 postów ;D
#4
Napisano 12.07.2012 11:01
te menu tylko dla ct chyba nie?
to łap
Powinno być ok, napisane byle jak ale działa
to łap
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "DR Menu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new g_lastwpn[33], bool:speed[33], bool:grawitacja[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}
public client_authorized(id)
{
speed[id] = false;
grawitacja[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
speed[id] = false;
grawitacja[id] = false;
}
public fwSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
PokazMenu(id);
}
}
}
public PokazMenu(id)
{
new menu = menu_create("\rDR \wMenu", "PokazMenuWybor");
menu_additem(menu, "\wGrawitacja", "0", 0);
menu_additem(menu, "\ySpeed", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wGrawitacja\r+\ySpeed", "2", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public PokazMenuWybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 0:
{
fm_set_user_gravity(id, 0.75);
grawitacja[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
fm_set_user_maxspeed(id, 450.0);
speed[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
fm_set_user_maxspeed(id, 450.0);
fm_set_user_gravity(id, 0.75);
grawitacja[id] = true;
speed[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
new weapon_id = read_data(2);
if ( g_lastwpn[id] != weapon_id )
{
if(grawitacja[id])
{
set_grav(id);
}
if(speed[id])
{
set_speed(id);
}
}
g_lastwpn[id] = weapon_id;
}
public set_speed(id)
{
if ( !is_user_alive(id))
return;
fm_set_user_maxspeed(id, 450.0);
}
public set_grav(id)
{
if ( !is_user_alive(id))
return;
fm_set_user_gravity(id, 0.75);
}
Powinno być ok, napisane byle jak ale działa
#5
Napisano 12.07.2012 11:03
tak
Dziekuje ci Narescie Ktos mi odpowiedzial
Masz +
PS
A Jak Zmienic Np
Grawitacje? zeby miala inna wartosc?
PS
A Dalo by sie dodac Pod Grawitacj + Speed
Tez Grawitacje + Speed ale zeby byla dla vipa pod flaga C
Dziekuje ci Narescie Ktos mi odpowiedzial
Masz +
PS
A Jak Zmienic Np
Grawitacje? zeby miala inna wartosc?
PS
A Dalo by sie dodac Pod Grawitacj + Speed
Tez Grawitacje + Speed ale zeby byla dla vipa pod flaga C
Użytkownik Jotpe edytował ten post 12.07.2012 11:07
LoL, 500 postów ;D
#6
Napisano 12.07.2012 11:37
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "DR Menu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new g_lastwpn[33], bool:speed[33], bool:grawitacja[33], bool:speedvip[33], bool:grawitacjavip[33];
#define VIP ADMIN_KICK
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}
public client_authorized(id)
{
speed[id] = false;
grawitacja[id] = false;
speedvip[id] = false;
grawitacjavip[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
speed[id] = false;
grawitacja[id] = false;
speedvip[id] = false;
grawitacjavip[id] = false;
}
public fwSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
PokazMenu(id);
}
}
}
public PokazMenu(id)
{
new menu = menu_create("\rDR \wMenu", "PokazMenuWybor");
menu_additem(menu, "\wGrawitacja", "0", 0);
menu_additem(menu, "\ySpeed", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wGrawitacja\r+\ySpeed", "2", 0);
menu_additem(menu, "\wGrawitacja\r+\ySpeed", "3", VIP);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public PokazMenuWybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 0:
{
fm_set_user_gravity(id, 0.75);
grawitacja[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
fm_set_user_maxspeed(id, 450.0);
speed[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
fm_set_user_maxspeed(id, 450.0);
fm_set_user_gravity(id, 0.75);
grawitacja[id] = true;
speed[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:
{
fm_set_user_maxspeed(id, 550.0);
fm_set_user_gravity(id, 0.5);
grawitacjavip[id] = true;
speedvip[id] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Event_CurWeapon(id)
{
new weapon_id = read_data(2);
if ( g_lastwpn[id] != weapon_id )
{
if(grawitacja[id])
{
set_grav(id);
}
if(speed[id])
{
set_speed(id);
}
if(grawitacjavip[id] && speedvip[id] && get_user_flags(id) & VIP)
{
set_vip(id);
}
}
g_lastwpn[id] = weapon_id;
}
public set_speed(id)
{
if ( !is_user_alive(id))
return;
fm_set_user_maxspeed(id, 450.0);
}
public set_grav(id)
{
if ( !is_user_alive(id))
return;
fm_set_user_gravity(id, 0.75);
}
public set_vip(id)
{
if ( !is_user_alive(id))
return;
if(get_user_flags(id) & VIP)
{
fm_set_user_maxspeed(id, 550.0);
fm_set_user_gravity(id, 0.5);
}
}
wartosc grawitacji
jaka chcesz wartosc np 350 grawitacji dla vip
350/800= 0,4375
i to wpisujesz w odpowiednie miejsca
#7
Napisano 12.07.2012 13:40
dzięki MisieQT
Temat do zamkniecia
Temat do zamkniecia
Użytkownik Jotpe edytował ten post 12.07.2012 13:41
LoL, 500 postów ;D
#8 Gość_21977_*
Napisano 13.07.2012 13:02
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: deathrun
DeathRun
DeathRun by Leqally [2k20]Paczka DeathRun 201 LvL | EXP | RANGI | SKINY Napisany przez Leqally , 23.10.2020 deathrun |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Szukam pluginuNapisany przez PiraT_ , 21.08.2020 deathrun |
|
|
||
Nowy Plugin
Prośb DRDeathrun+Klasy Napisany przez Don Houdini , 31.03.2020 nowy plugin, prośba, deathrun i 1 więcej |
|
|
|||
DeathRun
DRM_triggers & entities_fixNapisany przez Vakos , 14.12.2018 deathrun |
|
|
|||
Witam! Perki HelpPomoc Napisany przez mustafa19 , 14.02.2018 perk, pomoc, deathrun i 1 więcej |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych