Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.07.2012 18:16
Kiedyś poprosiłem o pomoc w sprawie przerobienia w modzie BF2 by Misieq.
Chodziło o zmianę zdobycia scouta na grawitację i dostałem pomoc
http://amxx.pl/topic...kowanie-scouta/
Spr. i dizałało, ale nie zmieniałem wartości.
Po długim czasie zrobiłem serwer i spr. znowu ów kod, nadal działa, ale ...
Nie ważne jakie wartości wpisuje w pliku badgepowers.inl i kompiluje na nowo, to grawitacja się nie zmienia.
Czy można o jaką pomoc lub wskazówkę ?
Chodziło o zmianę zdobycia scouta na grawitację i dostałem pomoc
http://amxx.pl/topic...kowanie-scouta/
Spr. i dizałało, ale nie zmieniałem wartości.
Po długim czasie zrobiłem serwer i spr. znowu ów kod, nadal działa, ale ...
Nie ważne jakie wartości wpisuje w pliku badgepowers.inl i kompiluje na nowo, to grawitacja się nie zmienia.
Czy można o jaką pomoc lub wskazówkę ?
#2 Gość_21977_*
Napisano 07.07.2012 18:32
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Problemy
do
Mody → Inne mody → Prośby o modyfikacje modów
Ten temat został przeniesiony z forum
Scripting AMXX → Problemy
do
Mody → Inne mody → Prośby o modyfikacje modów
#3
Napisano 07.07.2012 20:12
zamień
na
w bf2rank.sma dodaj pod
to
potem w ham.inl znajdź
dodaj pod
i tyle ;]
wartośc grav liczysz
twoja wartość/800
czyli np 600/800 = 0.75 ;]
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (8-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
na
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if (sniperlevel)
{
new Float:grav
switch(sniperlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_grav[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_grav[id] = false;
}
w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];
to
new bool:g_grav[33];
potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);
dodaj pod
set_grav(id);
i tyle ;]
wartośc grav liczysz
twoja wartość/800
czyli np 600/800 = 0.75 ;]
Użytkownik MisieQ edytował ten post 07.07.2012 20:13
#4
Napisano 07.07.2012 21:18
//// bf2rank.sma // bf2/ham.inl(47) : error 017: undefined symbol "set_grav" // D:\scripting\bf2rank.sma(331) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "gPcvarFreeAwp" // // 1 Error. // Could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed). // // Compilation Time: 0,84 sec // ---------------------------------------- //// bf2rank_colorchat.sma // bf2/badgepowers.inl(123) : error 017: undefined symbol "g_grav" // bf2/badgepowers.inl(123) : warning 215: expression has no effect // bf2/badgepowers.inl(123) : error 001: expected token: ";", but found "]" // bf2/badgepowers.inl(123) : error 029: invalid expression, assumed zero // bf2/badgepowers.inl(123) : fatal error 107: too many error messages on one li ne // // Compilation aborted. // 4 Errors. // Could not locate output file compiled\bf2rank_colorchat.amx (compile failed).
Wyskakują mi takie warning'i.
Czyżbym coś źle robił
A i przy okazji dzięki za opis jak się oblicza wartości dla grawitacji, bo nie wiedziałem
___
A i sry za zły dział na początku.
Użytkownik Bad Day edytował ten post 07.07.2012 21:19
#5
Napisano 08.07.2012 11:13
Zrób wszystko tak jak napisał MisieQ
w bf2rank.sma dodaj pod
new bool:g_invis[33];
to
new bool:g_grav[33];
potem w ham.inl znajdź
set_invis(id);
dodaj pod
set_grav(id);
Tanio wykonam strony HTML, CSS. Fora oparte na phpbb, blogi wordpress modyfikację ich styli/tematów CSS oraz grafikę.
Pomogę też przy eliminacjii problemów z serwerami cs 1.6 oraz modyfikacji pluginów
Pomogę też przy eliminacjii problemów z serwerami cs 1.6 oraz modyfikacji pluginów
#6
Napisano 08.07.2012 12:54
Yyy, właśnie zrobiłem to co podał Misieq i takie warningi mi wyskakują.
#8
Napisano 10.07.2012 18:37
Dziękować.
Działa, zmianiłem kilka razy wartości i działa, kompiluje się dobrze.
Dziękuję.
Działa, zmianiłem kilka razy wartości i działa, kompiluje się dobrze.
Dziękuję.
#9 Gość_21977_*
Napisano 10.07.2012 19:45
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2
|
BattleField2
[ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1problem z bf2rank.sma Napisany przez DonPedro , 28.12.2022 battlefield2 |
|
|
||
BattleField2
BF2MOD 24odznaki problem z opisem odznak.Napisany przez Orik , 11.03.2018 battlefield2 |
|
|
|||
BattleField2
Czy ma ktoś paczkę bf2/4 z diamentami?Napisany przez TWZ , 27.05.2017 battlefield2 |
|
|
|||
BattleField2
Problem bf2 Statystyki serweraProblem bf2 Statystyki serwera Napisany przez Mr_ZuXii , 13.04.2017 battlefield2, bf2 |
|
|
|||
BattleField2
Asysty BF2Napisany przez WeeDowa , 13.03.2017 battlefield2 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych