Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Statystyka niewidzialnosc gryzie sie z klasami/perkami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.07.2012 17:13

Witam. Mam statystykę niewidzialność w public Zastosujatrybuty jest taka linijka:
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround(255-PobierzNiewidzialnosc(id, 1, 1, 1)*0.02));


No ale gdy w jakieś klasie lub perku dam taki kod :

Spoiler


To ta niewidzialność nie działa tylko działa ta ze statystyk. A jeśli dodam tak:

Spoiler

To niewidzialnosc działa ale wtedy nie działa ze statystyk. A chciałbym aby niewidzialność działą z klasy/perku i ze statystyk.

Czyli przykładowo klasa ma odjeta 30 niewidzialnosc i ze statystyk ma odjęte np. też 30 to razem ma 255-60. Jak temu zapobiec żeby to się nie gryzło ?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych