Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Link do bytów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Itachi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 12:46

Jak w temacie, próbuje coś napisać, i aby to zrobić, musze zrozumieć jak działają byty, eng, engfund i pev
Czy zna ktoś jakiś temat, forum na ktorym bedzie to ladnie opisane? :/ ZNam angielski w dość dobrym stopniu, wiec angielske strony tez mi odpowiadaja
Przykład:
	 while(ent)
{
if(pev_valid(ent))
{
pev(ent,pev_origin,origin)
for(i=0;i<3;i++)
{
if(origin[i] < mins[0][i])
mins[0][i] = origin[i]
if(origin[i] > maxs[0][i])
maxs[0][i] = origin[i]
}
}
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname","info_player_deathmatch")
}

ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,maxplayers,"classname","info_player_start")
while(ent)
{
if(pev_valid(ent))
{
pev(ent,pev_origin,origin)
for(i=0;i<3;i++)
{
if(origin[i] < mins[1][i])
mins[1][i] = origin[i]
if(origin[i] > maxs[1][i])
maxs[1][i] = origin[i]
}
}
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname","info_player_start")
}


Nie ogarniam w tym troche jak dziala to engfunc, daltego proszę o pomoc w postaci linka do tematu bo zakladam ze nikomu nie bedzie sie chcialo rozpisywac
Szukalem w dokumentacji, lecz odsylalo mnie do incloude, a tam nie jest (dla mnie) jasno napisane, poprostu costam napisane w 4-5 slowach ...

Użytkownik Itachi edytował ten post 06.07.2012 12:49

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 12:50

tu jest trochę informacji
http://amxx.pl/topic...-do-scriptingu/

engfunc wywołuje odpowiednie funkcje silnika gry opis parametrów znajdziesz w fakemeta_const
  • +
  • -
  • 1

#3 Itachi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 12:51

dzięki ;ddd
Bardziej mi chodzilo Jak dziala, bo co robi to ja wiem xddd
Dobra, znalazlem juz ;dd

Użytkownik Itachi edytował ten post 06.07.2012 12:57

  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2012 13:44

Bardziej mi chodzilo Jak dziala

tzn co chcesz wiedzieć jak są wywoływane czy coś więcej ;) ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 06.07.2012 14:00

new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname","info_player_start")
- wywołuje funkcję w silniku która szuka bytu na podstawie parametru "classname" i porównuje wartości którymi są ciągi znaków czyli string, jeżeli znajdzie byt którego classname to info_player_start to zwraca numer tego bytu.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych