Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolejka do TT DeathRun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 CreeV

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:ZmC
Offline

Napisano 05.07.2012 10:54

Witam znalazłem plugin kolejki do TT:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <deathrun_stats>
#define PLUGIN "Kolejka do TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
#define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1)
#define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1)
new Array: arKolejka;
new kolor;
new hud;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

arKolejka = ArrayCreate(1,32);

kolor = register_cvar("kolejka_kolorek", "0 255 0");

register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","HamSpawned",1)

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a", "1=0")

hud = CreateHudSyncObj();

set_task(1.0, "wyswietl",.flags = "b");
}
public DeathMsg(){
new victim = read_data(2)

new iRet = iFind(victim);
if(iRet != -1){
  ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet);
 
  if(iRet == 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){
   ArrayDeleteItem(arKolejka,0);
   if(ArraySize(arKolejka) > 0) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
  }
}

return PLUGIN_HANDLED;
}
public HamSpawned(id){
if(!is_user_alive(id)) return ;

fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 40);
}
public event_RoundStart() {
ArrayClear(arKolejka);
}
public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;
public fwPlayerFinished(id) {
if( is_user_alive( id ) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ){
  new iRet = iFind(id);
  if(iRet == -1) ArrayPushCell(arKolejka,id);
 
  if(is_user_alive(ArrayGetCell(arKolejka,0))) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
  else ArrayDeleteItem( arKolejka , 0 );
}
}
public wyswietl() {

new msg[512];
new bool: bNone = true;
new szName[64]

for(new i = 0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
  if(!is_user_alive(ArrayGetCell(arKolejka,i))){
   ArrayDeleteItem(arKolejka,i)
   continue;
  }
 
  get_user_name(ArrayGetCell(arKolejka,i), szName,charsmax(szName));
 
  formatex(msg, 511, "%s%d. %s^n", msg, i+1, szName);
  bNone = false;
}

if(bNone) formatex(msg, 511, "Lista jest pusta");

new color[15], rgb[3][4]; get_pcvar_string(kolor, color, 14);
parse(color, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3);

set_hudmessage(str_to_num(rgb[0]), str_to_num(rgb[1]), str_to_num(rgb[2]), 0.78, 0.3, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud, "Kolejka:^n%s^n^n", msg);
}
public client_disconnect(id) arClear(id);
public client_connect(id) arClear(id);
arClear(id){
new iRet = iFind(id);

if(iRet == -1) return ;

ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet)
}
iFind(id){
for(new i = 0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
  if(ArrayGetCell(arKolejka,i) == id) return i;
}
return -1;
}

lecz on działa na zasadzie tego pluginu: http://amxx.pl/topic...a-staty-i-rank/

a ja chciałbym aby działał na zasadzie tego: http://amxx.pl/topic...r-save-records/

Da ktoś rade go przerobić ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych