Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Komandos i exp do ZombieHell

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Truposz WWL

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 04.07.2012 22:56

Witam chciałbym aby ktoś przerobił mi zombiehell 1.6 tak aby dawał na każdej następnej nocy o 1 exp więcej w pluginie GunXpMod cvar gxm_xp oraz za zabicie bossa 2x tyle co jest na aktualnej nocy a dotego jeszcze aby jeden losowo wybrany gracz z CT był komandosem 200 HP i AP i dopóki on żyje reszta drużyny będzie się respawnować lub chociaż nakierować jak wylosować gracza z CT bo nie mam pomysłu jak.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Truposz WWL

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 06.07.2012 00:37

Poradziłem sobie z XP teraz tylko komandos wymodziłem coś takiego ale serwer sie crashuje przy dodawaniu botów POMOCY!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Komandoss"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"

new komandos=0;
new zresp=0;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
//register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

}
public Poczatek_Rundy(){
while(get_user_team(komandos)!=2){
komandos=random_num(1,32);
if(get_user_team(komandos)==2){
DajKomandosa(komandos);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
if(get_user_team(komandos)==2){
DajKomandosa(komandos);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DajKomandosa(id){
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id)==2){
set_user_health(id, 200);
set_user_armor(id, 200);
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31)
client_print(0, print_center, "%s jest Komandosem!",nick);
}
}
public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2) // ofiara

if(vid==komandos){
zresp=0;
}
else if(is_user_alive(komandos) && get_user_team(komandos)==2){
zresp=1;
}
if(get_user_team(vid)==2)
set_task(7.0, "fZresp", vid+100);

}
public fZresp(id){
remove_task(id+100);
if(zresp==1 && get_user_team(id)==2){
client_print(0, print_center, "Respawn");
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
}



Edit
A właściwie jeżeli to pomoże to się crashuje przy dojsciu botów to teamu bo to kilka sekund po starcie serwera

Użytkownik Truposz WWL edytował ten post 06.07.2012 00:40

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych