if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
I mam do was jeszcze kilka pytan:
1. Jak naprawić bug awansowania na poziom ze jest np. przy zadaniu obrazeń, żeby automatyczne teraz awansowalo sie na następny poziom
2. Jak zrobić progi levelowe
3. Jak wyrzucimy jakiś przedmiot to wyrzuca sie też bron,granat czy cos takieg co posiada item np. awp sniper wyrzuca awp
4. Uniemożliwienie stawiania dynamitów, rakiet po śmierci
5. Jeśli np. wybierzemy wsparcie ogniowe, a w next np. bedziemy mieli komandosa to ma 2 rakiety, zalezy czy uzyl w poprzedniej rundzie wszystkie rakiety czy tylko 1 lub np mielismy w poprzedniej rundzie sapera a jak w next rundzie bedziemy mieli inna klase, to żeby te miny nie przechodzily do klasy
6. I jaka jeszcze znacie bug w domyślnym silnku starego coda?