Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin vipa, błędy przy funkcji z modelami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mavefus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 03.07.2012 12:31

Witam.

Takie krótkie pytanko, gdzie ja tutaj mam błąd? Chodzi mi o przypisanie modeli dla vipa na modzie paintball oddzielnie dla CT i oddzielnie dla TT. Kod zmieniałem kilka razy, niby się kompiluje a modele ściagają, to jednak testując go na serwerze nie działa to w ogóle ;/ Tzn modele się nie pokazują, mam standardowe ;/

Poniżej rzucam plik .sma
Gdyby ktoś był łaskaw, to dam karme x2 !

Aha i prosiłbym, aby ktoś mi wrzucił ten mój poprawiony plik .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.07.2012 12:36

plugin pewnie się gryzie z pb modem ponieważ PaintBall wymusza inny model i twój też więc jedynym chyba rozwiązaniem jest edycja pb moda i dodanie if'ow tam gdzie funkcja zmienia modele
  • +
  • -
  • 0

#3 mavefus

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 03.07.2012 17:03

Czy ja wiem ? A umiałbyś to zrobić z .sma paintballa?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych