Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Renderowanie Bledne?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 03.07.2012 09:57

Witam zrobilem mape kilka razy z pomocą Huberta ,i mam maly bled gdy dodaje np drabinke to ma ona niebieskie tlo ustawilem tym Renderowania na solidnym nasycenie 255 ale dalej nic może ktos wie co może być przyczyną tego .
Oto plik rmf

http://www.speedysha...ew-westnew1.rmf

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2012 10:06

Jak niebieskie, chyba czarne, ale po skompilowaniu, w vhe nic na to nie poradzisz.

Solide -> 255 i powinno działać po skompilowaniu
Jak nie zadziała może jeszcze renderować "Teksturę" [choć raczej nie zadziała]

Użytkownik HubertTM edytował ten post 03.07.2012 10:06

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 03.07.2012 10:18

Zrobilem to przyczytałem z 10 poradnikow na temat tego zrobilem to co tam pisze ciągle ten blad mam niebieskie w cs wyglada tak jak w vhe na kamerce.
Dalem rmf koledze on powiedzial ze dobrze i nie wie czemu blad.

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2012 10:34

Zobacz, najlepiej jakbyś zapodał tekstury, to wtedy bym u siebie skompilował

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 03.07.2012 11:44

Z Plikiem wad jest maly problem zapodam ci go za 2h.
jest tam okolo 7k txt wieć może sie dlugo wgrywać

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2012 12:02

Mapa taka mała i 7k textur? Nikt takiej mapy ci nie wgra w jednym .wad
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 03.07.2012 12:49

To co ty dałeś nie dziala ciagle niebieskie tlo.
Moj Program jak komplikuje wydoboywa z pliku wad te txt ktore sa uzywane na mapie.

Użytkownik arex92 edytował ten post 03.07.2012 12:51


#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2012 15:22

Gdy kompiluje wtf?
Czym to kompilujesz tylko kbat.
Daj plik .wad podstawowe .wady, przecież mam.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych