a tak dokladnie chodzi o
case 0:
{
if(kasa >= 1)
{
cod_set_user_premium_points, kasa-1);
Gracz(id), opcja = 1;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles przeniesienie lvl!");
}
if(kasa < 1)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Premium pkt!");
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_klasy[256];
native cod_get_user_premium_points(id);
native cod_set_user_premium_points(id, value);
public plugin_init() {
register_plugin("COD Admin Menu by MieTeK", "1.5", "MieTeK");
}
public Menu(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return PLUGIN_HANDLED;
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "Menu_dwa");
menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//1
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Menu_dwa(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cod_get_user_premium_points(id);
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1)
{
cod_set_user_premium_points, kasa-1);
Gracz(id), opcja = 1;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles przeniesienie lvl!");
}
if(kasa < 1)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Premium pkt!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];
if(opcja == 1)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}