Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ukrywanie modelu broni ( No Weapon Model )


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2012 11:07

http://www.youtube.com/watch?v=X0v5av9FnZc


public client_PreThink( id ){

    if( !is_user_alive( id ) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    client_cmd( id , "r_drawviewmodel 0" );

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

wszyscy spodziewali się "Pro" kodu a tu klops :P
  • +
  • -
  • 2

#2 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.06.2012 11:23

Przyda się :D
  • +
  • -
  • 0

#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 30.06.2012 11:42

wszyscy spodziewali się "Pro" kodu a tu klops :P


Też tak myślałem :D

Na pewno skorzystam :)
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2012 12:07

A ja to za swoich czasów robiłem tak:


new g_sViewModel[33][33];

//Ukrywanie

entity_get_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_sViewModel[id], 32);

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "");

//Pokazywanie

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_sViewModel[id]);


Oczywyście jeżeli ktoś zmieni broń to wystarczy pobrać broń i formatem się pobawić i wyjdzie ścieżka do modelu :)

Użytkownik diablix edytował ten post 30.06.2012 12:08

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2012 13:38

obie metody są poprawne
ja musiałem znaleźć taką którą nie wpływa na serwer ( taki wymóg miałem :F )
twoja to robi ale jeśli ktoś robi paczkę na swój serwer i wie że żaden plugin nie wejdzie z kolizje z tym to jak najbardziej trzeba użyć sposobu diablixa :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych