Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z Generałem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 chilloutxd

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 28.06.2012 21:17

Witam. Ponieważ zrobiono mi generała który powinien wybuchać po zabiciu i brać 40+int ... a on zabija wszystkich nawet jak ma 600 hp ... ;/ próbowałem sam to zrobić szukałem na forum i znalazłem robiłem tak jak pisano i o to efekty. Nie chce się skompilować. Jeśli ktoś by mógł to naprawić i podrzucić SMA. to leci +!! z góry dzięki

Załączone pliki


Dołączona grafika



Zapraszam na Cs-GzF.net.pl


#2 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.06.2012 12:13

nie zagłębiałem się w kod, ale poprawiłem błędy i już się kompiluje, spróbuj

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 25;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ChillOut");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
        sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
        new id = read_data(2);
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;

        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<=33;i++)
                iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();

        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
        write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
        write_coord( iOrigin[0] );
        write_coord( iOrigin[1] );
        write_coord( iOrigin[2] );
        write_coord( iOrigin[0] );
        write_coord( iOrigin[1] + 200 );
        write_coord( iOrigin[2] + 200 );
        write_short( sprite_white );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 10 );
        write_byte( 10 );
        write_byte( 255 );
        write_byte( 255 );
        write_byte( 100 );
        write_byte( 100 );
        write_byte( 128 );
        write_byte( 0 );
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

        for (new i=0; i <=33; i++)
        {       
                new pid = entlist[i];

                if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
                        cod_inflict_damage(id, pid, 40.0, 0.0);
        }

        return PLUGIN_CONTINUE;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych