Witam, mam pytanie jak umiescic model na mapie we wczesniej pobranych przezemnie wspolrzednych mapy i jak je pobrac?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Jak umiescic model w danym miejscu mapy
Temat rozp. NewaX, 28.06.2012 07:31
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.06.2012 07:31
#3
Napisano 28.06.2012 08:25
ok a jak pobrac wspolrzedne na mapie i wstawic aby mi sie tam ent robil?
#4
Napisano 28.06.2012 08:33
jeśli ma to robić załóżmy w tym samym miejscu co Gracz to pobierasz współrzędne gracza (entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, zmienna[3]); wymagany engine) i ustawiasz położenie bytowi (jakbyś chciał przykład zobacz przykładowo w Codzie jak się stawia miny) jeśli chcesz w konkrentym miejscu to wbij położenie do zmiennej na sztywno.
#5
Napisano 28.06.2012 08:36
A w jaki sposob mam pobrac wspolrzedne na mapie? i gdzie dokladnie to wbic?
#6
Napisano 05.07.2012 19:22
bez podstaw geometrii w 2D/3D się nie obejdzie, położenie bytu możesz pobrać z pev_origin do
new Float:fOrigin[3];
#7
Napisano 06.07.2012 08:18
Ok znalazlem plugin w ktorym to jest mozna zamknac.
#8 Gość_21977_*
Napisano 07.07.2012 05:55
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych