Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty-Resetowanie sie rundy po uplywie limitu(mp_roundtime)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.06.2012 19:54

Czesc:)
Szukam pluginu, który by uniemożliwił kończenie się rundy po upływie czasu, który jest ustawiony komendą mp_roundtime. Na swoim serwerze dm mam tak, że na mapach de_ jest normalnie (runda trwa tyle co mapa, bez żadnych resetów), a na fy_ już nie (na cs_ nie sprawdzałem) i runda się resetuje po upływie tych 9 (wcześniej 2, bo zmieniłem) minut.

Użytkownik aerocell edytował ten post 25.06.2012 19:56

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2012 01:27

http://forums.allied...d.php?p=1078482 chyba to
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2012 11:39

Z tego co czytałem, to Orpheu ma jakieś problemy z serwerami s/ns..
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.06.2012 12:58

Problem by był, gdyby serwer korzystał protokołu 47 ( Non-Steam ). Na serwerach STEAM ( prot. 48 ) + dProto Orpheu działa normalnie.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2012 20:33

Na mapie fy_pool_day nadal to nie działa.

Wgrałem orpheu wg. poradnika na amxx.pl, dodatkowo do modules.ini dopisałem orpheu, a do plugins.ini nazwę pluginu od nieskonczonej rundy
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.06.2012 22:01

a jakieś logi, error logi?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2012 23:10

Nie
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.06.2012 21:11

infiniteround_toggle 1

gdzie ten cvar wpisać? Bo w amxx.cfg niby jest ,ale jak wpisuje go przez konsole (amx_cvar infiniteround_toggle 1) to "nie istnieje taka komenda"
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych